Snikers110 Napisano 2 Grudzień 2016 Napisano 2 Grudzień 2016 Cześć wszystkim, Zostałem ostatnio skutecznie przekonany, aby w końcu założyć konto i zacząć udzielać się na forum, tak więc zakładam teczkę :) Grafiką 3D zajmuję się już kilka lat (całkowicie amatorsko), jednak na poważnie zacząłem starać się rok temu. Z programów, głównymi są: 3ds Mudbox (tak, wiem że kiepski wybór i Zbrush jest we wszystkim lepszy, ale jednak mudbox niesamowicie mi przypsaował) Quixel Marmoset W centrum moich zainteresowań leży hard surface, więc też tym się zajmuje kiedy mogę. Byłbym niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki co zrobić, żeby polepszyć jakość/odbiór modeli, a zdaje sobie sprawę że forum to jest siedliskiem osób które znają się na temacie o wiele lepiej niż ja, więc każdy feedback będę traktować poważnie. Wstawiam kilka prac i z góry dziękuję za odpowiedzi :) Co do strzelby (Dao-12), była to moja pierwsza styczność z Quixelem/texturowaniem, więc zdaję sobie sprawę, że materiały wyglądają kiepsko. Dodatkowo niedawno miałem szczęście porozmawiać z człowiekiem, który pracuje jako Senior Weapon Artist w Sledgehammer Games i oto jaki feedback od niego otrzymałem ,,The DAO materials look like a good base to start with. But they need more character and uniqueness. When doing materials, you really have to push to sell them. Think of materials like a caricature or exaggerated version of their real-life counterparts. It looks like the gloss/roughness texture is consistent across the whole asset. It needs more breakup and visual interest."
ETA Napisano 2 Grudzień 2016 Napisano 2 Grudzień 2016 Do tych karabinów robisz HiPoly? Jak jest ciemny model nie dawaj go na ciemnym tle, gubi się. Jak na początek fajno to wygląda, czekam na jakieś bardziej skomplikowane modele :)
Snikers110 Napisano 2 Grudzień 2016 Autor Napisano 2 Grudzień 2016 Tak, wszystko od początku do końca wykonuje sam
Snikers110 Napisano 4 Grudzień 2016 Autor Napisano 4 Grudzień 2016 (edytowane) Próbowałem dzisiaj stworzyć teksturę starego/poniszczonego metalu na starej halabardzie. Macie może jakieś wskazówki/tricki jak uzyskać dobry efekt w takim przypadku? Edytowane 4 Grudzień 2016 przez Snikers110
Snikers110 Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Wrzucam kilka renderów modeli, które udało mi się zrobić. Troszkę pozmieniałem w portfolio. Ciągle się uczę więc feedback odnośnie tego co należałoby zmienić/poprawić żeby modele były lepsze w odbiorze byłby dla mnie niesamowicie cenny. Dodatkowo ponownie odwiedziłem jeden z moich starszych modeli, żeby spróbować go ponownie oteksturować, tym razem zgodnie ze wskazówkami który otrzymałem w feedbacku Jeśli kogoś zainteresowałyby moje modele, na artstation (link w stopce) jest troszkę więcej renderów ze szczegółami.
Snikers110 Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Ostatnio spróbowałem swoich sił z Substance Painterem (wszystkie powyższe modele były teksturowane w Quixel'u) i oto rezultat: Jak na pierwszą styczność z tym programem jestem zadowolony z rezultatu. Jako kolejny projekt chciałbym wykonać już coś poważniejszego, nie tylko pojedyncze modele, dlatego mam zamiar wziąć się za cyberpunkowe enviro.
keajra Napisano 1 Sierpień 2017 Napisano 1 Sierpień 2017 Ten miecz jest na koncowej parti ostrza pokryty skora? Wnioskuje ze to nie miecz bojowy? W przeciwnym razie wart bylby mniej niz zardzewiale widly :)
Snikers110 Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Domyślam się, że chodzi o ten ze złotym jelcem. W zamyśle miał to być po prostu dobrze, bogato wyglądający ,,królewski" miecz. :D
JackTheRippy Napisano 1 Sierpień 2017 Napisano 1 Sierpień 2017 Ogolnie spoko, ale wydaje mi sie, ze za bardzo polegasz na Smart Materialach(przynajmniej tak to wyglada), a to moze zgubic. Najlepsze efekty jakie widzialem to zazwyczaj sa materialy budowane od postaw. Napisz do Magdy Dadeli na facebooku, to moze Ci wysle plik(albo poszukaj gdzies), bo juz usunela z Gumroad, ale zobaczysz jak buduje material tej skorzanej kurtki od podstaw. https://gumroad.com/l/WmeNg
keajra Napisano 1 Sierpień 2017 Napisano 1 Sierpień 2017 Domyślam się, że chodzi o ten ze złotym jelcem. W zamyśle miał to być po prostu dobrze, bogato wyglądający ,,królewski" miecz. :D A nie sorry, to chyba pochwa na miecz - nie pomyslalem :)
Snikers110 Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Ogolnie spoko, ale wydaje mi sie, ze za bardzo polegasz na Smart Materialach(przynajmniej tak to wyglada), a to moze zgubic. Najlepsze efekty jakie widzialem to zazwyczaj sa materialy budowane od postaw. Napisz do Magdy Dadeli na facebooku, to moze Ci wysle plik(albo poszukaj gdzies), bo juz usunela z Gumroad, ale zobaczysz jak buduje material tej skorzanej kurtki od podstaw. https://gumroad.com/l/WmeNg Materiały w 90% buduję w taki sposób, że łączę ze sobą kilka różnych (niekoniecznie smart) materiałów (wymieszać mapy czy coś w tym stylu), dodaje jakieś proceduralne efekty i ręcznie poprawiam aż do momentu kiedy będę zadowolony (efekty są fundamentem, bo zazwyczaj przemalowuje wszystkie krawędzie i poprawiam rozłożenie efektu, bo w większości przypadków bez ingerencji wygląda to po prostu kiepsko)
Snikers110 Napisano 12 Październik 2017 Autor Napisano 12 Październik 2017 Wrzucam kilka obiektów z projektu którym obecnie się zajmuję (ciemna alejka w mieście). Wykonuje projekt jednocześnie ucząc się programów których wcześniej nie używałem (Substance Painter ,Zbrush...). Docelowo mam zamiar ułożyć małe enviro w Unreal'u.
Snikers110 Napisano 14 Październik 2017 Autor Napisano 14 Październik 2017 Przepraszam, może teraz będzie lepiej widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się