Napisano 2 Grudzień 20168 l Cześć wszystkim, Zostałem ostatnio skutecznie przekonany, aby w końcu założyć konto i zacząć udzielać się na forum, tak więc zakładam teczkę :) Grafiką 3D zajmuję się już kilka lat (całkowicie amatorsko), jednak na poważnie zacząłem starać się rok temu. Z programów, głównymi są: 3ds Mudbox (tak, wiem że kiepski wybór i Zbrush jest we wszystkim lepszy, ale jednak mudbox niesamowicie mi przypsaował) Quixel Marmoset W centrum moich zainteresowań leży hard surface, więc też tym się zajmuje kiedy mogę. Byłbym niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki co zrobić, żeby polepszyć jakość/odbiór modeli, a zdaje sobie sprawę że forum to jest siedliskiem osób które znają się na temacie o wiele lepiej niż ja, więc każdy feedback będę traktować poważnie. Wstawiam kilka prac i z góry dziękuję za odpowiedzi :) Co do strzelby (Dao-12), była to moja pierwsza styczność z Quixelem/texturowaniem, więc zdaję sobie sprawę, że materiały wyglądają kiepsko. Dodatkowo niedawno miałem szczęście porozmawiać z człowiekiem, który pracuje jako Senior Weapon Artist w Sledgehammer Games i oto jaki feedback od niego otrzymałem ,,The DAO materials look like a good base to start with. But they need more character and uniqueness. When doing materials, you really have to push to sell them. Think of materials like a caricature or exaggerated version of their real-life counterparts. It looks like the gloss/roughness texture is consistent across the whole asset. It needs more breakup and visual interest."
Napisano 2 Grudzień 20168 l Do tych karabinów robisz HiPoly? Jak jest ciemny model nie dawaj go na ciemnym tle, gubi się. Jak na początek fajno to wygląda, czekam na jakieś bardziej skomplikowane modele :)
Napisano 4 Grudzień 20168 l Autor Próbowałem dzisiaj stworzyć teksturę starego/poniszczonego metalu na starej halabardzie. Macie może jakieś wskazówki/tricki jak uzyskać dobry efekt w takim przypadku? Edytowane 4 Grudzień 20168 l przez Snikers110
Napisano 1 Sierpień 20177 l Autor Wrzucam kilka renderów modeli, które udało mi się zrobić. Troszkę pozmieniałem w portfolio. Ciągle się uczę więc feedback odnośnie tego co należałoby zmienić/poprawić żeby modele były lepsze w odbiorze byłby dla mnie niesamowicie cenny. Dodatkowo ponownie odwiedziłem jeden z moich starszych modeli, żeby spróbować go ponownie oteksturować, tym razem zgodnie ze wskazówkami który otrzymałem w feedbacku Jeśli kogoś zainteresowałyby moje modele, na artstation (link w stopce) jest troszkę więcej renderów ze szczegółami.
Napisano 1 Sierpień 20177 l Autor Ostatnio spróbowałem swoich sił z Substance Painterem (wszystkie powyższe modele były teksturowane w Quixel'u) i oto rezultat: Jak na pierwszą styczność z tym programem jestem zadowolony z rezultatu. Jako kolejny projekt chciałbym wykonać już coś poważniejszego, nie tylko pojedyncze modele, dlatego mam zamiar wziąć się za cyberpunkowe enviro.
Napisano 1 Sierpień 20177 l Ten miecz jest na koncowej parti ostrza pokryty skora? Wnioskuje ze to nie miecz bojowy? W przeciwnym razie wart bylby mniej niz zardzewiale widly :)
Napisano 1 Sierpień 20177 l Autor Domyślam się, że chodzi o ten ze złotym jelcem. W zamyśle miał to być po prostu dobrze, bogato wyglądający ,,królewski" miecz. :D
Napisano 1 Sierpień 20177 l Ogolnie spoko, ale wydaje mi sie, ze za bardzo polegasz na Smart Materialach(przynajmniej tak to wyglada), a to moze zgubic. Najlepsze efekty jakie widzialem to zazwyczaj sa materialy budowane od postaw. Napisz do Magdy Dadeli na facebooku, to moze Ci wysle plik(albo poszukaj gdzies), bo juz usunela z Gumroad, ale zobaczysz jak buduje material tej skorzanej kurtki od podstaw. https://gumroad.com/l/WmeNg
Napisano 1 Sierpień 20177 l Domyślam się, że chodzi o ten ze złotym jelcem. W zamyśle miał to być po prostu dobrze, bogato wyglądający ,,królewski" miecz. :D A nie sorry, to chyba pochwa na miecz - nie pomyslalem :)
Napisano 1 Sierpień 20177 l Autor Ogolnie spoko, ale wydaje mi sie, ze za bardzo polegasz na Smart Materialach(przynajmniej tak to wyglada), a to moze zgubic. Najlepsze efekty jakie widzialem to zazwyczaj sa materialy budowane od postaw. Napisz do Magdy Dadeli na facebooku, to moze Ci wysle plik(albo poszukaj gdzies), bo juz usunela z Gumroad, ale zobaczysz jak buduje material tej skorzanej kurtki od podstaw. https://gumroad.com/l/WmeNg Materiały w 90% buduję w taki sposób, że łączę ze sobą kilka różnych (niekoniecznie smart) materiałów (wymieszać mapy czy coś w tym stylu), dodaje jakieś proceduralne efekty i ręcznie poprawiam aż do momentu kiedy będę zadowolony (efekty są fundamentem, bo zazwyczaj przemalowuje wszystkie krawędzie i poprawiam rozłożenie efektu, bo w większości przypadków bez ingerencji wygląda to po prostu kiepsko)
Napisano 12 Październik 20177 l Autor Wrzucam kilka obiektów z projektu którym obecnie się zajmuję (ciemna alejka w mieście). Wykonuje projekt jednocześnie ucząc się programów których wcześniej nie używałem (Substance Painter ,Zbrush...). Docelowo mam zamiar ułożyć małe enviro w Unreal'u.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto