Napisano 16 Styczeń 20178 l Witam Może trochę głupie pytanie ale trochę mnie to zastanawia. Np. w grach jak wejście do budynku nie wywołuje loadingu. Budynek w środku ma inną teksturę niż wewnątrz. Normalnie jak extruduje do środka to taki obiekt współdzieli materiał. Więc jak sobie z tym radzić? Niby mogę rozłączyć poligony wewnętrzne od zewnętrznych, ale w tedy z drzwiach powstaje dziura i nie mogę zrobić bridge bo znowu będą współdzielić materiał
Napisano 16 Styczeń 20178 l możesz obiektowi nadać grubość shellem, wewnętrzne polygony zaznaczyć i nadać im inny materiał plus mapowanie na innym kanale niż masz to które się odnosi do zewnętrznej części obiektu pamiętaj aby w materiale tekstury miały zgodny kanał z tym jaki dałeś w mapowaniu. albo wykorzystujesz multi/sub-object material każdy polygon w twoim obiekcie ma własne ID