Gajowy Napisano 1 Luty 2017 Share Napisano 1 Luty 2017 Cześć! Przedstawiam małą scenkę, którą w końcu dokończyłem w wolnych chwilach. Model aparatu powstał by sprawdzić nieco inną technikę modelowania, z ograniczeniem zagęszczania siatki różnymi turbosmoothami, a z zachowaniem detalu. Materiały to ciąg dalszy tworzenia w pełni proceduralnych shaderów na każdą okazję :) Z efektu jestem zadowolony, nauczyłem się też kilku rzeczy które przydadzą mi się do następnej scenki :) Soft: 3ds Max, V-ray, Nuke Jeśli komuś przyda się taki model to wraz z mapami można go pobrać stąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 2 Luty 2017 Autor Share Napisano 2 Luty 2017 Hej, dzięki :) Obiektyw zrobiłem z trzema różnymi soczewkami, każda odbija na inny kolor, ale najwięcej barwi na pomarańczowo i akurat tak się zgrało z otoczeniem że wygląda jakby nie barwił :) Dzięki za postrzeżenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tempe Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Bardzo fajne rendery, podobnie jak przedmówca poprawiłbym tylko materiał skóry, zwłaszcza na pasku. Pozwoliłem sobie pobrać model - solidna robota. :) Miałbyś coś przeciwko gdybym użył go do renderów w innym stylu robionych w KeyShocie i wrzucił na forum? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 2 Luty 2017 Autor Share Napisano 2 Luty 2017 Dzięki, model spokojnie możecie wykorzystywać w swoich projektach, po to go udostępniam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 5 Luty 2017 Share Napisano 5 Luty 2017 Rozumiem :) pamiętam jak kiedyś robiłem aparat to żeby soczewka była kolorowa materiał składał się z trzech dodanych do siebie shaderów szkła w kolorach R, G i B z różnymi wartościami IOR :) http://www.blendswap.com/blends/view/54176 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 5 Luty 2017 Share Napisano 5 Luty 2017 Świetna robota, możesz zdradzić jak zrobiłeś tak fajnie pogięte jesienne liście? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 5 Luty 2017 Share Napisano 5 Luty 2017 Piękne rendery. Ogromnie podobają mi się zbliżenia na pokrętła :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 6 Luty 2017 Autor Share Napisano 6 Luty 2017 Dzięki bardzo! Liście podzieliłem sobie na dwie grupy. Pierwszy plan i drugi plan. Wszystko wychodziło z plane na którym nałożyłem sobię teksturę, na to modyfikatory bend, twist i noise. Pierwszy plan to juz modelowanie ręczne. Na plane dokładałem linie w środku ( by zaznaczyć tą jakby oś liścia) i modelowałem wygięcia. Później za pomocą cut dokładałem linie tam gdzie liść się mocno zagina wedle uznania i na tę linię chamfer, żeby to zagięcie było łagodniejsze. Na to czasami turbosmooth i noise, a później usunąłem niepotrzebne poly po zagęszczeniu. Tekstury to mieszanka moich zdjęć, textures.com i episcura.com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 6 Luty 2017 Share Napisano 6 Luty 2017 Dzięki wielkie za dokładne wyjaśnienie, też będę musiał tak spróbować :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi