Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Przedstawiam małą scenkę, którą w końcu dokończyłem w wolnych chwilach. Model aparatu powstał by sprawdzić nieco inną technikę modelowania, z ograniczeniem zagęszczania siatki różnymi turbosmoothami, a z zachowaniem detalu. Materiały to ciąg dalszy tworzenia w pełni proceduralnych shaderów na każdą okazję :) Z efektu jestem zadowolony, nauczyłem się też kilku rzeczy które przydadzą mi się do następnej scenki :)

 

Soft: 3ds Max, V-ray, Nuke

 

Jeśli komuś przyda się taki model to wraz z mapami można go pobrać stąd.

 

pliSU3y.jpg

 

36mU2vQ.jpg

 

MOFn7Np.jpg

 

bzpT9t7.jpg

 

OZ2bGou.jpg

 

MrHBESb.jpg

 

CH3nn6j.jpg

 

JdUObBv.jpg

 

ISb3Lp2.jpg

 

kg4mxob.jpg

 

h4FdQr8.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki :) Obiektyw zrobiłem z trzema różnymi soczewkami, każda odbija na inny kolor, ale najwięcej barwi na pomarańczowo i akurat tak się zgrało z otoczeniem że wygląda jakby nie barwił :) Dzięki za postrzeżenia :)

Napisano

Bardzo fajne rendery, podobnie jak przedmówca poprawiłbym tylko materiał skóry, zwłaszcza na pasku. Pozwoliłem sobie pobrać model - solidna robota. :) Miałbyś coś przeciwko gdybym użył go do renderów w innym stylu robionych w KeyShocie i wrzucił na forum?

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki, model spokojnie możecie wykorzystywać w swoich projektach, po to go udostępniam :)

Napisano

Świetna robota, możesz zdradzić jak zrobiłeś tak fajnie pogięte jesienne liście?

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki bardzo!

 

Liście podzieliłem sobie na dwie grupy. Pierwszy plan i drugi plan. Wszystko wychodziło z plane na którym nałożyłem sobię teksturę, na to modyfikatory bend, twist i noise. Pierwszy plan to juz modelowanie ręczne. Na plane dokładałem linie w środku ( by zaznaczyć tą jakby oś liścia) i modelowałem wygięcia. Później za pomocą cut dokładałem linie tam gdzie liść się mocno zagina wedle uznania i na tę linię chamfer, żeby to zagięcie było łagodniejsze. Na to czasami turbosmooth i noise, a później usunąłem niepotrzebne poly po zagęszczeniu.

 

Tekstury to mieszanka moich zdjęć, textures.com i episcura.com.

 

mnMieUa.jpg

N5qbjyr.jpg

Napisano

Dzięki wielkie za dokładne wyjaśnienie, też będę musiał tak spróbować :)

 

Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.