Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Same wizualizacje bardzo przyjemne, beton i drewno - moje klimaty. Ale na wizce numer 2 Pani za mocno do tyłu odchylona jakby miała się przewrócić...

Ciekawi mnie jaki workflow wybraliście do wypalania cieni i generalnie przygotowania całości - wszystko, obiekt po obiekcie do UV mapek i potem w Maxie? czy jakimś zewnętrznym softem? Przy książkach ciekaw jestem jak temat wypalania ogarnęliście, każdą osobno?

Napisano

Grupowaliśmy partie obiektów o podobnej tematyce i wypalaliśmy do nich jedną teksturę, obiekty wielko-powierzchniowe to tekstury w 4k natomiast małe propsy to od 1k-2k. Co do książek te są wszystkie jednym meshem i dlatego na teksturze mamy pewne niedoskonałości w postaci niewłaściwego zacieniania dublują się gdzieniegdzie :D

Napisano

Światło, shadery i sam projekt fajny, natomiast kadrowanie koszmarne drugie ujecie rozjechane proporcje, drzwi dla krasnala z wielka klamka , zdeformowane krzesełka




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności