Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :)

 

 

Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie.

 

 

jak zwykle komentarze mile widziane.

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=103405&stc=1&d=1487274344attachment.php?attachmentid=103406&stc=1&d=1487274358attachment.php?attachmentid=103407&stc=1&d=1487274367attachment.php?attachmentid=103408&stc=1&d=1487274376

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bez tekstur wyglada super. Z teksturami - czegos za duzo albo moze w takim swietle zbytnio wyeksponowane.

Porownalbym do pizzy ze zbyt duza liczba dodatkow ;)

Napisano

zgadzam sie z olaf'em. wyglada jakby wszystko mialo jeden shader, kazdy material (skora, plastik, skorupa, material) wyglada tak samo a zmienia sie tylko kolor.

popracuj nad materialami bo szkoda fajnego modelu.

Napisano

Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności