RickDeckard Napisano 16 Luty 2017 Napisano 16 Luty 2017 Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :) Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie. jak zwykle komentarze mile widziane.
olaf Napisano 16 Luty 2017 Napisano 16 Luty 2017 bez tekstur wyglada super. Z teksturami - czegos za duzo albo moze w takim swietle zbytnio wyeksponowane. Porownalbym do pizzy ze zbyt duza liczba dodatkow ;)
t0m3k Napisano 17 Luty 2017 Napisano 17 Luty 2017 zgadzam sie z olaf'em. wyglada jakby wszystko mialo jeden shader, kazdy material (skora, plastik, skorupa, material) wyglada tak samo a zmienia sie tylko kolor. popracuj nad materialami bo szkoda fajnego modelu.
RickDeckard Napisano 17 Luty 2017 Autor Napisano 17 Luty 2017 Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt
Rekomendowane odpowiedzi