Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :)

 

 

Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie.

 

 

jak zwykle komentarze mile widziane.

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=103405&stc=1&d=1487274344attachment.php?attachmentid=103406&stc=1&d=1487274358attachment.php?attachmentid=103407&stc=1&d=1487274367attachment.php?attachmentid=103408&stc=1&d=1487274376

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bez tekstur wyglada super. Z teksturami - czegos za duzo albo moze w takim swietle zbytnio wyeksponowane.

Porownalbym do pizzy ze zbyt duza liczba dodatkow ;)

Napisano

zgadzam sie z olaf'em. wyglada jakby wszystko mialo jeden shader, kazdy material (skora, plastik, skorupa, material) wyglada tak samo a zmienia sie tylko kolor.

popracuj nad materialami bo szkoda fajnego modelu.

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności