Napisano 16 Luty 20178 l Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :) Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie. jak zwykle komentarze mile widziane.
Napisano 16 Luty 20178 l bez tekstur wyglada super. Z teksturami - czegos za duzo albo moze w takim swietle zbytnio wyeksponowane. Porownalbym do pizzy ze zbyt duza liczba dodatkow ;)
Napisano 17 Luty 20178 l zgadzam sie z olaf'em. wyglada jakby wszystko mialo jeden shader, kazdy material (skora, plastik, skorupa, material) wyglada tak samo a zmienia sie tylko kolor. popracuj nad materialami bo szkoda fajnego modelu.
Napisano 17 Luty 20178 l Autor Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt