Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam fachowców pisze do was z wielką prośbą o wyjaśnienie zaistniałej dziwnej sytuacji z tworzeniem szkieletu do postaci ,przeniesienia jej do unity 3d.

1 tworze własny szkielet dla pająka

2 tworze obręcze nurbs do podpięcia jako parent dla ik

3 robię bind skin

4 dodaje wagę(malowanie)

5 (test)wszystko działa jak należy perfekcyjnie wręcz

6 robię animacje jest ok

7 używam fbx exporter do unity pierwszy jako ze wysyłam całość ,postać ,szkielet itd.

8 transport udany pająk działa w unity 3d

9 PROBLEM gdy zmienię animacje na inna tego samego pająka po exporcie do unity obręcze nurbs nie sterują juz ik..czemu?

10 jak po kombinuje i załaduje od nowa postać zmieniam jej animacje exportuje tylko kości do unity3d to unity odtwarza animacje ok ale przemieszcza pająka po przejściu animacji 1 do animacji 2 w inne miejsce w skali świata a po skończeniu odtwarzania wraca do miejsca gdzie postawiłem postać...czy to normalne..? coś przeoczyłem..?

rooth bone ma ta samą nazwę co oryginalny szkielet ,wszystkie kości nie zmieniam nazw.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności