jurij Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Witajcie, Jeśli ktoś już pisał o podobnym problemie to przepraszam - będę wdzięczny jednak za wskazanie gdzie szukać odpowiedzi. Mam taki problem: Na starym kompie (winxp 32bit) miałem postawiony 3ds max 2010 + vray 1.5 sp6 - legalne oprogramowanie - max pudełkowy a vray przez net (wibukey na pendrive). Zmieniłem ostatnio wreszcie kompa bo już wstyd - zmiana na win 10 64 bit, postawiłem wszystkie programy łącznie z 3ds max 2010 i po zainstalowaniu wyżej wspomnianego vraya, wpięciu klucza (wibu) - vray nie działa - przy odpaleniu wywala błąd...sam Max śmiga..niestety vray nie chce się odpalić - chciałem sciągnąć instalke z chaosgroup ale na 2010 już nie ma ;)...próbowałem coś robić z wibukey ale średnio to ogarniam...generalnie robi się ciepło bo termin zaczyna naciskać a vray nie działa.. Czy ktoś coś może zasugerować? byle poważnie :)
rly Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Jezeli zmieniles kompa to musisz wygenerowac nowa licencje (plik.wbc ) i wyslac ten plik na adres [email protected]. Tutaj masz instrukcje jak to zrobic https://docs.chaosgroup.com/display/LICENSE/Dongle+Reprogramming
Dynamico Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Przenosiłem oprogramowanie na inne komputery ale nigdy nie musiałem generować nowego pliku .wbc Czy instalowałeś V-ray jako administrator? PPM -> uruchom jako administrator. Jeżeli tak to czy podczas instalacji zaznaczyłeś "ptaszkiem" Registry vray licence server. Jeżeli tak to spróbuj ręcznie uruchomić serwer licencji (jest w menu programy windows - chaosgroup) Jeżeli tak to sprawdź jeszcze czy masz ustawionego klienta licencji na localhost
jurij Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Witajcie, Dziękuję za odpowiedzi - robiłem już różne próby zanim tutaj napisałem - zrobię to co sugerujecie i zobaczymy co będzie ->dam znać.pzdr
jurij Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Hej, Mam taką sytuację - zrobiłem instalację ponownie - succesfull - otworzyły się plik readme no i wyskoczył komunikat chyba windowsa "Can't start Setup64.exe!" Spróbowałem mimo tego uruchomić vray licence server jako administrator i wyskoczył mi taki komunikat: "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono WKWIN32.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem." - domyślam się, że chodzi mu o klucz wibu - ale on jest wpięty - nie wiem czy on nie wymaga jakiejś aktualizacji ze względu na system 64bit czy co? :) - macie jakieś sugestie?
jurij Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Spróbuję jeszcze z tą nową licencją jak sugeruje rly.
jurij Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Rly - niestety - nie znajduje strony - robię to co w instrukcji (http://IP:30304/upgrade) - i nie znajduje strony... - może wychodzę na żółtodzioba :) - ale powoli przestaje już ogarniać..:/
t0m3k Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 (edytowane) post #5 sugeruje ze cos nie jest poprawnie zainstalowane zakladajac ze licencja jest na tym samym kompie z ktorego chcesz ja sprawdzic http://localhost:30304/getstatus pokaze liste dostepnych llicencji a na samym dole jest link do upgrade'u (aczkolwiek nie wydaje mi sie ze jest on konieczny) jesli chcesz to moge podeslac instalke do Vray(max2010)64bit-1.5sp4 (legalna) Edytowane 22 Luty 2017 przez t0m3k
Dynamico Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 Podczas nowej instalacji V-ray klucz powinien być wypięty. Spróbuj teraz przełożyć klucz do innego portu USB. Powinny się na nowo doinstalować sterowniki. Czasami taki zabieg pomaga. Jeżeli nie to odinstaluj V-ray i oprogramowanie wibukey i zainstaluj na nowo bez podłączania klucza.
jurij Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Kryzys zażegnany! Dzięki t0m3k za ostateczną pomoc - dało radę nawet bez nowych sterowników wibu! Dzięki również Rly i Dynamico - przerobiłem również wszystko co sugerowaliście - mam nadzieję, że więcej z takimi głupotami nie będę zawalał forum ale dla mnie było to arcyważne :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się