Highlander Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 (edytowane) Witam, wycinam dziurę w powierzchni pochylonej, standardowo snap to vertex i cut. Potem zakrywa to otoczka high poly więc jest ok. Pojawia mi się ten dziwny cień, Auto Smooth nie pomaga, jedynie zaznaczenie tylko tej jednej płaszczyzny i danie Smooth załatwia sprawę, lecz całość odcina się od reszty w nienaturalny sposób. Myślałem, że to efekt Boolean lub poprzestawianych vertexów ale wyciąłem drugi raz, nie ruszając żadnego vertexa tej płaszczyzny nawet o milimetr a mimo to mam te cienie. Czego jest to wina, ew. w jaki dobry sposób wyciąć taki nieregularny kształt najlepszym sposobem. W załaczniku obrazek. Na prawdę nie mam pomysłu jak to rozwiązać. Pozdrawiam Edytowane 18 Marzec 2017 przez Highlander Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 19 Marzec 2017 Share Napisano 19 Marzec 2017 Pokaż siatkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitic Napisano 8 Kwiecień 2017 Share Napisano 8 Kwiecień 2017 Problem pojawia się dlatego, że przy wycinaniu siatka się 'psuje'. tzn pojawiają się albo bardzo długie i wąskie trójkąty, albo płaszczyzny zaczynają nachodzic na siebie/ pojawiać w miejscach w których nie powinny. Najlepiej było by to wymodelować poly modellingiem. Jesli chcesz naprawiac to co już masz musisz dodac krawedzie w taki sposob zeby nie pojawialy sie niewlasciwe polygony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi