robert09 Napisano 19 Marzec 2017 Share Napisano 19 Marzec 2017 (edytowane) Witam :) Pierwszy raz dodaję tutaj coś skończonego i jest to model Suzuki Ignis w wersji z 2017 roku. Model wykonałem w Blenderze 2.78a. Tekstury wnętrza oraz bumpmapy kilku elementów (lampy przednie oraz SHVS) w Ps. Materiały widoczne na poniższych renderach (plus bump'y kilku elementów) oraz same rendery zostały wykonane przez Pecet'a (3ds max - vray). Pozdrawiam! I kilka czystych renderów z blendera: Edytowane 19 Marzec 2017 przez robert09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 19 Marzec 2017 Share Napisano 19 Marzec 2017 supcioooo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Marzec 2017 Share Napisano 19 Marzec 2017 Pochwal sie siatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert09 Napisano 20 Marzec 2017 Autor Share Napisano 20 Marzec 2017 supcioooo ;) Dzięki :) Pochwal sie siatka. Poniżej dwa rendery z siatką wykonane przez Pecet'a I żeby nie było, że wciskam kit - screeny siatki z viewportu blendera ;): Nie wszędzie jest idealnie. Kłopotliwe było zwłaszcza stworzenie siatki wokoło tych trzech wgłębień na tylnej części auta. Dlatego w tym miejscu wygląda to trochę chaotycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi