Jump to content

robert09

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

robert09 last won the day on December 1

robert09 had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About robert09

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. robert09

    Peugeot e-Legend Concept

    Model Peugeot'a e-Legend Blender 2.79 + Cycles + Ps
  2. Dzięki :) Poniżej dwa rendery z siatką wykonane przez Pecet'a I żeby nie było, że wciskam kit - screeny siatki z viewportu blendera ;): Nie wszędzie jest idealnie. Kłopotliwe było zwłaszcza stworzenie siatki wokoło tych trzech wgłębień na tylnej części auta. Dlatego w tym miejscu wygląda to trochę chaotycznie.
  3. Witam :) Pierwszy raz dodaję tutaj coś skończonego i jest to model Suzuki Ignis w wersji z 2017 roku. Model wykonałem w Blenderze 2.78a. Tekstury wnętrza oraz bumpmapy kilku elementów (lampy przednie oraz SHVS) w Ps. Materiały widoczne na poniższych renderach (plus bump'y kilku elementów) oraz same rendery zostały wykonane przez Pecet'a (3ds max - vray). Pozdrawiam! I kilka czystych renderów z blendera:
  4. Lotus e21 Lotus F1 Team. W przypływie chęci i wolnego czasu po maturach...zacząłem tworzyć model. Padło na auto klasy F1. Wiadomo...model nie jest idealnie taki jak w rzeczywistości. Poszczególne elementy nie koniecznie pokrywają się z tym co jest stosowane obecnie...bo - F1 i auta bardzo szybko się zmieniają. Mimo to ja uważam że model jak na moje umiejętności jest ok. Soft: Blender 2.6 i Ps.
  5. Witam. Tworzę już jakiś czas dla zabawy Lotusa E21. Zdaję sobie sprawę że nie jest idealnie i pewnie nie będzie :D Modeluje i renderuje w Blenderze 2.6x i Internalu. Postpro w Ps. Wrzucam już prace z pewnym postępem więc to co jest na tych renderach nie koniecznie w 100% pokrywa się z tym co jest na tym dużym :) Test opony i felgi itd. Testowy render...z pierwszymi teksturami kadłuba.
  6. Pierwsza ukończona praca na tym forum ;). Nie wiem czy w dobrym dziale...ale to obiekt 3d, więc. Praca stworzona na konkurs zespołu Linkin Park który dotyczył grafiki na koszulkę inspirowanej piosenką "Castle Of Glass". Soft: Blender 2.56 i Photoshop cs4. Renderowane w Internalu z Blendera. Uploaded with ImageShack.us
  7. Mój projekt. Ponieważ dobre chłodzenie to podstawa prezentuje obudowę z centralnie zamontowaną turbiną chłodzącą i radiatorem z rurek docelowo do cieczy chłodzącej wnętrze. Aby cyrkulacja była Ok obudowa nie jest zamknięta lecz obudowana. Jej cechom jest lekkości stabilność konstrukcji. Idealna dla graczy. Ciężko było ją ładnie pokazać dlatego kilka renderów.
  8. wydaje mi sie ze jest pewnien sposób - nagrać proceś tworzenia i wrzucic na Youtube....ale niestety wtedy trzeba robi model bez przerw
  9. ja widziałem tą prace w W.I.P na blenderowni ...
  10. Kolega chyba w Blenderze modeluje. Świetnie ci idzie.. brawo
  11. heh Gumen SUPER praca!! ale siatka to masakra :D :D
  12. A oto moja giwera :D:D lipa bo lipa ale jest
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy