robert09 Napisano 19 Marzec 2017 Napisano 19 Marzec 2017 (edytowane) Witam :) Pierwszy raz dodaję tutaj coś skończonego i jest to model Suzuki Ignis w wersji z 2017 roku. Model wykonałem w Blenderze 2.78a. Tekstury wnętrza oraz bumpmapy kilku elementów (lampy przednie oraz SHVS) w Ps. Materiały widoczne na poniższych renderach (plus bump'y kilku elementów) oraz same rendery zostały wykonane przez Pecet'a (3ds max - vray). Pozdrawiam! I kilka czystych renderów z blendera: Edytowane 19 Marzec 2017 przez robert09
robert09 Napisano 20 Marzec 2017 Autor Napisano 20 Marzec 2017 supcioooo ;) Dzięki :) Pochwal sie siatka. Poniżej dwa rendery z siatką wykonane przez Pecet'a I żeby nie było, że wciskam kit - screeny siatki z viewportu blendera ;): Nie wszędzie jest idealnie. Kłopotliwe było zwłaszcza stworzenie siatki wokoło tych trzech wgłębień na tylnej części auta. Dlatego w tym miejscu wygląda to trochę chaotycznie.
Rekomendowane odpowiedzi