Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam :)

 

Pierwszy raz dodaję tutaj coś skończonego i jest to model Suzuki Ignis w wersji z 2017 roku.

Model wykonałem w Blenderze 2.78a. Tekstury wnętrza oraz bumpmapy kilku elementów (lampy przednie oraz SHVS) w Ps.

 

Materiały widoczne na poniższych renderach (plus bump'y kilku elementów) oraz same rendery zostały wykonane przez Pecet'a (3ds max - vray).

 

Pozdrawiam!

 

 

RD2t99C.jpg

 

1CWxQde.jpg

 

917Cjx9.jpg

 

1wZyoeJ.jpg

 

Fh8Patm.jpg

 

Pf3fTQz.png

 

zXfdQhi.png

 

ewQwtw1.jpg

 

JdXWaUc.jpg

 

I kilka czystych renderów z blendera:

3434png_aseawqx.png111png_aseawaw.png

333png_aseawqp.png222png_aseawqh.png

Edytowane przez robert09
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
supcioooo ;)
Dzięki :)

 

Pochwal sie siatka.

 

Poniżej dwa rendery z siatką wykonane przez Pecet'a

1jpg_aswhpsa.jpg2jpg_aswhhna.jpg

 

I żeby nie było, że wciskam kit - screeny siatki z viewportu blendera ;):

12png_aswhrnw.png13png_aswhrns.png

15png_aswhree.png14png_aswhrew.png

123PNG_aswhrea.png

 

Nie wszędzie jest idealnie. Kłopotliwe było zwłaszcza stworzenie siatki wokoło tych trzech wgłębień na tylnej części auta. Dlatego w tym miejscu wygląda to trochę chaotycznie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności