NOOB Napisano 30 Marzec 2017 Napisano 30 Marzec 2017 Witam! Jak w temacie. Jak sie robi unwrapy to zawsze tylko używa sie współrzędnych uv. Ale maxie mamy unwrap uvw, jest tam opcja żeby przełączać się pomiędzy widokami na vw lub uw. ale po co jest ta trzecie współrzędna przy rozkładaniu modelu na przestrzeń dwu wymiarową? I kiedy i jak można ja wykorzystać? Proszę o jakiś przykład.
Ania Napisano 30 Marzec 2017 Napisano 30 Marzec 2017 Proceduralne tekstury, np. w maxie wood map, noise, cellular itp., mają trzy wymiary. Jeśli zmapujesz nimi boxa, na kancie tekstura się nie urwie. Dla tekstur z bitmapy współrzędna W nie ma znaczenia.
Hris Napisano 30 Marzec 2017 Napisano 30 Marzec 2017 To ja podziękuje i NOOB'owi i Ani - pierwszemu za pytanie a drugiemu za odpowiedź :) Nie pracowałem z prodecduralnymi pod rozkładanie UVW map, zawsze na bitmapach...i proszę :) wjechał kawałek wiedzy do głowy popołudniu:) Dzięki i pozdrawiam
NOOB Napisano 31 Marzec 2017 Autor Napisano 31 Marzec 2017 a ja tam dalej nie potrafie sobie tego wyobrazić, ani nie kminie jak to działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się