Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jak w temacie. Jak sie robi unwrapy to zawsze tylko używa sie współrzędnych uv. Ale maxie mamy unwrap uvw, jest tam opcja żeby przełączać się pomiędzy widokami na vw lub uw. ale po co jest ta trzecie współrzędna przy rozkładaniu modelu na przestrzeń dwu wymiarową? I kiedy i jak można ja wykorzystać?

Proszę o jakiś przykład.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Proceduralne tekstury, np. w maxie wood map, noise, cellular itp., mają trzy wymiary. Jeśli zmapujesz nimi boxa, na kancie tekstura się nie urwie.

Dla tekstur z bitmapy współrzędna W nie ma znaczenia.

Napisano

To ja podziękuje i NOOB'owi i Ani - pierwszemu za pytanie a drugiemu za odpowiedź :) Nie pracowałem z prodecduralnymi pod rozkładanie UVW map, zawsze na bitmapach...i proszę :) wjechał kawałek wiedzy do głowy popołudniu:)

Dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności