Napisano 30 Marzec 20177 l Witam! Jak w temacie. Jak sie robi unwrapy to zawsze tylko używa sie współrzędnych uv. Ale maxie mamy unwrap uvw, jest tam opcja żeby przełączać się pomiędzy widokami na vw lub uw. ale po co jest ta trzecie współrzędna przy rozkładaniu modelu na przestrzeń dwu wymiarową? I kiedy i jak można ja wykorzystać? Proszę o jakiś przykład.
Napisano 30 Marzec 20177 l Proceduralne tekstury, np. w maxie wood map, noise, cellular itp., mają trzy wymiary. Jeśli zmapujesz nimi boxa, na kancie tekstura się nie urwie. Dla tekstur z bitmapy współrzędna W nie ma znaczenia.
Napisano 30 Marzec 20177 l To ja podziękuje i NOOB'owi i Ani - pierwszemu za pytanie a drugiemu za odpowiedź :) Nie pracowałem z prodecduralnymi pod rozkładanie UVW map, zawsze na bitmapach...i proszę :) wjechał kawałek wiedzy do głowy popołudniu:) Dzięki i pozdrawiam
Napisano 31 Marzec 20177 l Autor a ja tam dalej nie potrafie sobie tego wyobrazić, ani nie kminie jak to działa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto