wesoledi Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Zrobiony w 3dsmax5 trojnog robotyczny. W kilka godzinek udalo mi sie stworzyc to co mozecie ujrzec :) Jestem ciekaw opini lub/i mozliwych propozycji tudziez uwag. http://members.lycos.co.uk/wesoledi/tri.jpg
wesoledi Napisano 2 Listopad 2004 Autor Napisano 2 Listopad 2004 oto jest pytanie :) w sumie to nie wiem :) napewno ma trzymac to to wsrodku... a co to jest? moze to byc jakas ozdoba, bajerek, lampka, zrodlo energii... co kto sobie zamarzy :) //do postu nizej calkiem niewykluczone :D
Shogun 3D Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Spoko, trochę mi się toto kojarzy z maszynami kroczącymi Marsjan z "Wojny światów" Wellsa.
curka Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 jak dla mnie model jest w porzadku, ale przedstawiony marnie...w ogole nie wiadomo, gdzie sie konczy obszar twojej pracy. pomysl z malymi obrazkami jest spoko, ale "ten duzy" wisi w jakiejs nieokreslonej przestrzeni...
Marcin Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 nie przemyslana praca i tyle ;/ next time koncept pracy przygotuj przed przystapieniem do modelowania ....
wesoledi Napisano 3 Listopad 2004 Autor Napisano 3 Listopad 2004 a jakby mozna to bylo lepiej przedstawic? jakie ujecie byloby ciekawsze (poprawie podloge :) a raczej ja zrobie... bo rzeczywiscie ten obiekt obecnie lata :))
curka Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 podloga koniecznie. ujecie samego modelu moze byc, ale rozplanowanie elementow powinno byc bardziej przemyslane, tak zeby kompozycja sie ladnie zamknela-brakuje elementu przyciagajacego wzrok-pomysl nad tym :)
mCh Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 To robi dobrze. Nowa maszyna z kartonu rodem z Pałer Rendzerz. Jesteś dwie wersje do tyłu, czas to zmienić? Mental ray zrobiłby z tego cudo, uwierz mi :)
tweety Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 taki sobie... z maxa 5 da się chyba więcej wycisnąć... popracuj na modelem bo ogólnie to trochę kancisty na zbliżeniach jest, no i przydałby mu sie prawdziwy metalliczny materiał (np: obtłuczenia na kantach i rdza w niektórych miejscach) najlepiej przenieś to do wip'a i rób dalej
JohnZi Napisano 5 Listopad 2004 Napisano 5 Listopad 2004 hmmmm moze to pancerna foka jest, no mam watpliwosci
Salvator Napisano 5 Listopad 2004 Napisano 5 Listopad 2004 mCh - nie opowiadaj brokułów, pooglądaj sobie portfolia sławnych i wielkich i ich prace sprzed 10 lat gdy o mentalu się nie sniło... naprawdę dużo można zrobić snanlinem, szczególnie, że zbyt skomplikowana ta scena nie jest... lonek - istnieje edycja postów :/ co do samej pracy to powiem, że za dużo to ty pracy w to nie włożyłeś...
krzysiaczek Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 Więc tak... Zakładam, że jesteś począ tkują cy więc nie będe cie od razu mieszał z błotem, ale udzielę kila wskazówek. Po pierwsze KONCEPT!!! Mój drogi, jak chcesz robota jakiegoś trzasnąć musisz sprecyzowac jak on ma wyglą dać, a nie odpalać maxa i już hop-siup śmigać model na poczekaniu. Kurde, przyjżyj się temu modelowi - jak on się ma poruszać?? To jest technicznie niemożliwe, aby to to w ogóle łaziło. Kolejna uwaga - grafika 3D to przede wszystkim MODELOWANIE, a u ciebie z modelowaniem kiepsko. Jedziesz na (prawie) samych obiektach "prymitywnych" (box, sphere, cylinder) a to nie dobrze. Polymodeling jest trudny i będziesz sie go dłuuuugo uczył, ale dobrze, żebyś w ogóe zaczął . Poza tym, nawet obiekty prymitywne mają coś takiego jak SEGMENTY których za duża ilość spowalnia procka, ale za mała... no sam zobacz na swojego robota. Ponieważ się spieszę i nie mam czasu wywlekać wszystkiego to napiszę tak: Kompozycja sceny i rendering. Dobra lecę i życzę powodzenia w dalszych zmaganiach z 3d!!! Pozdrawiam!!!
Kuciel Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 heh praca mizerna, krzysiaczek tak gadasz i gadasz i jakos nawet nie umiesz poprawnie pisac na forum posta, a gradika 3d to nie przedewszystkim modelowanie, tylko zbior roznych dziedzin takich jak modelowanie oswietlenie i teksturowanie bo jedno bez reszty nie da rewelacyjnego efektu, sproboj zrobic jakies budynki i wstaw je do filmu z marnymi rozmazanymi teksturami, ale wymodeluj nawet klamki na oknach i srobki trzymajace piorunochron i tak bedzie to do bani :/
Salvator Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Polymodeling jest trudny i będziesz sie go dłuuuugo uczył, ale dobrze... buahaha ;]
mCh Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 A pfe, Salvator, nie każdy jest tak zdolny jak ty! Dlaczego mówią na mnie wazeliniarz?
sir_Bols Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 czy jak napisze: "krzysiaczek: u suck! stfu n00b!" to to bedzie jakies obrazliwe czy nie na miejscu? ... no nic... niewazne... na wszelki wypadek tego nie napisze ;)... jak dla mnie praca jest calkiem niezla... wyglada sympatycznie... teksty typu "to nie moze chodzic" itp sa zupelnie nie na miejscu bo nikt nie pisal ze to ma chodzic... niewiadomo co ma robic "robotyczny trojnog"... jak dla mnie to moze poprostu fajnie wygladac... jest pare niedociagniec... poszczegolne elementy niezachodza na siebie tak jak imho powinny... nie zmienia to jednak faktu ze calkiem milo sie na prace patrzy... a wogole grafika to przede wszystkim typografia... bez tego zaraz cie zjada wszyscy 1337 pr0 dizajnerzy ;)...
skow Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 a co to robi? nawet chodzic nie moze biedactwo, bo niyb jak?
wesoledi Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 hmmm jak to to ma chodzic? no coz... nie ma chodzic :) nigdy nie mialo :) "nie zmienia to jednak faktu ze calkiem milo sie na prace patrzy..." no i takie bylo zamierzenie.... cos na co mozna milo popatrzec :) dziekuje za opinie dziekuje rowniez za komentarze krytyki i uwagi. sa one potrzebne by zaczac dobrze swoja wedrowke w 3d. wprawdzie (po tym jak wiekszosc uznala ze cala praca nalezy sie do kosza) nie ma sensu tego poprawiac, jednakze wezme te uwagi oczywiscie sobie do serca i w nastepnych pracach postaram sie lepiej dopracowywac prace jak i ogolnie lepiej przedstawic to co sobie "ubzduralem" :) dziekuje
Kulki Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 bym sie wypowiedzial gdyby mial ladne tekstury bo tego mu brakuje...
Rekomendowane odpowiedzi