Napisano 2 Listopad 200420 l Zrobiony w 3dsmax5 trojnog robotyczny. W kilka godzinek udalo mi sie stworzyc to co mozecie ujrzec :) Jestem ciekaw opini lub/i mozliwych propozycji tudziez uwag. 聽 http://members.lycos.co.uk/wesoledi/tri.jpg
Napisano 2 Listopad 200420 l Autor oto jest pytanie :) w sumie to nie wiem :) napewno ma trzymac to to wsrodku... a co to jest? moze to byc jakas ozdoba, bajerek, lampka, zrodlo energii... co kto sobie zamarzy :) 聽 //do postu nizej calkiem niewykluczone :D
Napisano 2 Listopad 200420 l Spoko, troch臋 mi si臋 toto kojarzy z maszynami krocz膮cymi Marsjan z "Wojny 艣wiat贸w" Wellsa.
Napisano 2 Listopad 200420 l jak dla mnie model jest w porzadku, ale przedstawiony marnie...w ogole nie wiadomo, gdzie sie konczy obszar twojej pracy. pomysl z malymi obrazkami jest spoko, ale "ten duzy" wisi w jakiejs nieokreslonej przestrzeni...
Napisano 2 Listopad 200420 l nie przemyslana praca i tyle ;/ 聽 next time koncept pracy przygotuj przed przystapieniem do modelowania ....
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor a jakby mozna to bylo lepiej przedstawic? jakie ujecie byloby ciekawsze 聽 (poprawie podloge :) a raczej ja zrobie... bo rzeczywiscie ten obiekt obecnie lata :))
Napisano 3 Listopad 200420 l podloga koniecznie. ujecie samego modelu moze byc, ale rozplanowanie elementow powinno byc bardziej przemyslane, tak zeby kompozycja sie ladnie zamknela-brakuje elementu przyciagajacego wzrok-pomysl nad tym :)
Napisano 4 Listopad 200420 l To robi dobrze. Nowa maszyna z kartonu rodem z Pa艂er Rendzerz. 聽 Jeste艣 dwie wersje do ty艂u, czas to zmieni膰? Mental ray zrobi艂by z tego cudo, uwierz mi :)
Napisano 4 Listopad 200420 l taki sobie... z maxa 5 da si臋 chyba wi臋cej wycisn膮膰... popracuj na modelem bo og贸lnie to troch臋 kancisty na zbli偶eniach jest, no i przyda艂by mu sie prawdziwy metalliczny materia艂 (np: obt艂uczenia na kantach i rdza w niekt贸rych miejscach) najlepiej przenie艣 to do wip'a i r贸b dalej
Napisano 5 Listopad 200420 l mCh - nie opowiadaj broku艂贸w, poogl膮daj sobie portfolia s艂awnych i wielkich i ich prace sprzed 10 lat gdy o mentalu si臋 nie sni艂o... naprawd臋 du偶o mo偶na zrobi膰 snanlinem, szczeg贸lnie, 偶e zbyt skomplikowana ta scena nie jest... lonek - istnieje edycja post贸w :/ co do samej pracy to powiem, 偶e za du偶o to ty pracy w to nie w艂o偶y艂e艣...
Napisano 7 Listopad 200420 l Wi臋c tak... Zak艂adam, 偶e jeste艣 pocz膮 聽 聽 聽 聽 聽 tkuj膮 聽 cy wi臋c nie b臋de cie od razu miesza艂 z b艂otem, ale udziel臋 kila wskaz贸wek. Po pierwsze KONCEPT!!! M贸j drogi, jak chcesz robota jakiego艣 trzasn膮膰 聽 musisz sprecyzowac jak on ma wygl膮 聽 da膰, a nie odpala膰 maxa i ju偶 hop-siup 艣miga膰 model na poczekaniu. Kurde, przyj偶yj si臋 temu modelowi - jak on si臋 ma porusza膰?? To jest technicznie niemo偶liwe, aby to to w og贸le 艂azi艂o. Kolejna uwaga - grafika 3D to przede wszystkim MODELOWANIE, a u ciebie z modelowaniem kiepsko. Jedziesz na (prawie) samych obiektach "prymitywnych" (box, sphere, cylinder) a to nie dobrze. Polymodeling jest trudny i b臋dziesz sie go d艂uuuugo uczy艂, ale dobrze, 偶eby艣 w og贸e zacz膮艂 聽 . Poza tym, nawet obiekty prymitywne maj膮 聽 co艣 takiego jak SEGMENTY kt贸rych za du偶a ilo艣膰 spowalnia procka, ale za ma艂a... no sam zobacz na swojego robota. Poniewa偶 si臋 spiesz臋 i nie mam czasu wywleka膰 wszystkiego to napisz臋 tak: Kompozycja sceny i rendering. 聽 Dobra lec臋 i 偶ycz臋 powodzenia w dalszych zmaganiach z 3d!!! Pozdrawiam!!!
Napisano 8 Listopad 200420 l heh praca mizerna, krzysiaczek tak gadasz i gadasz i jakos nawet nie umiesz poprawnie pisac na forum posta, a gradika 3d to nie przedewszystkim modelowanie, tylko zbior roznych dziedzin takich jak modelowanie oswietlenie i teksturowanie bo jedno bez reszty nie da rewelacyjnego efektu, sproboj zrobic jakies budynki i wstaw je do filmu z marnymi rozmazanymi teksturami, ale wymodeluj nawet klamki na oknach i srobki trzymajace piorunochron i tak bedzie to do bani :/
Napisano 9 Listopad 200420 l Polymodeling jest trudny i b臋dziesz sie go d艂uuuugo uczy艂, ale dobrze... buahaha ;]
Napisano 9 Listopad 200420 l A pfe, Salvator, nie ka偶dy jest tak zdolny jak ty! 聽 Dlaczego m贸wi膮 na mnie wazeliniarz?
Napisano 9 Listopad 200420 l czy jak napisze: "krzysiaczek: u suck! stfu n00b!" to to bedzie jakies obrazliwe czy nie na miejscu? ... no nic... niewazne... na wszelki wypadek tego nie napisze ;)... 聽 jak dla mnie praca jest calkiem niezla... wyglada sympatycznie... teksty typu "to nie moze chodzic" itp sa zupelnie nie na miejscu bo nikt nie pisal ze to ma chodzic... niewiadomo co ma robic "robotyczny trojnog"... jak dla mnie to moze poprostu fajnie wygladac... jest pare niedociagniec... poszczegolne elementy niezachodza na siebie tak jak imho powinny... nie zmienia to jednak faktu ze calkiem milo sie na prace patrzy... 聽 a wogole grafika to przede wszystkim typografia... bez tego zaraz cie zjada wszyscy 1337 pr0 dizajnerzy ;)...
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor hmmm jak to to ma chodzic? no coz... nie ma chodzic :) nigdy nie mialo :) 聽 "nie zmienia to jednak faktu ze calkiem milo sie na prace patrzy..." no i takie bylo zamierzenie.... cos na co mozna milo popatrzec :) dziekuje za opinie 聽 dziekuje rowniez za komentarze krytyki i uwagi. sa one potrzebne by zaczac dobrze swoja wedrowke w 3d. wprawdzie (po tym jak wiekszosc uznala ze cala praca nalezy sie do kosza) nie ma sensu tego poprawiac, jednakze wezme te uwagi oczywiscie sobie do serca i w nastepnych pracach postaram sie lepiej dopracowywac prace jak i ogolnie lepiej przedstawic to co sobie "ubzduralem" :) dziekuje