Napisano 8 Lipiec 20177 l Witajcie mistrzowie! Jako cichy grafik 3D, który nigdy i nigdzie się nie udziela ani nie chwali... Postanowiłem wrzucić ostatnią moją pracę wykonaną w 3ds max + Corona renderer. Pracowałem nad sceną niewiele ponad pół dnia. Czas trwania renderingu około 2 godzin. Sukcesywnie wstawię tutaj inne ujęcia. Jak myślicie, będzie coś ze mnie ? :) Pozdrawiam Edytowane 8 Lipiec 20177 l przez wizualizacje00
Napisano 10 Lipiec 20177 l Autor Modele twoje ? Mnie razi tekstura cegieł, jest płaska. nie wszystkie modele są moje. Bardziej w tej scenie testowałem Corone. Cegła ma Displace jednak nie wyszło to tak jak chciałem :/
Napisano 10 Lipiec 20177 l Ogólnie bardzo spoko, tylko tak samo jak @marekkonieczny przyczepiłbym się do cegły. Strasznie to psuje całość. I design szafek jakiś strasznie starodawny jak dla mnie. Powodzenia z kolejnymi ujęciami :)
Napisano 10 Lipiec 20177 l co myślę: -design szafek- właściwie to może być, tylko zmienił bym te białe fronty na płaskie bez zdobień i może czarne proste uchwyty, albo naciskowe -te napisy kredą zrobił bym odręczne bo pisane gotową czcionką psują efekt -zmienił bym materiał tego szarego tynku tak żeby bardziej opierał się na różnicowaniu ilości/ glossiness odbić a nie mapie diff -na środkowej półce te filiżanki może trochę większe i bardziej na prawo. -mniejsza skala textury stołu i mniejszy bump, wygląda jak drewno wstępnie przycięte bez szlifowania itd. -zegar zlewa się z cegłą a doniczka ze ścianą -textura cegły ma coś nie tak z displacementem, ale też wydaje mi się, że lepiej by wyszła gdyby cegła była z góry i z dołu odsunięta (pare mm zaprawy) od sufitu i podłogi -miętowe krzesła nie pasują kolorystycznie do reszty -panele obok drzwi wystają w górę edit: -ten kwiatek z prawej coś nie łapie światła\ wygląda nienaturalnie -chyba zmienił bym też kasetę rolety na czarną
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto