Brudzu Napisano 21 Lipiec 2017 Napisano 21 Lipiec 2017 (edytowane) W końcu miałem chwile by sklecić reela z pracy jaką zrobiłem do Bound na PS4 Prawie wszystkie animacje na księżniczce zostały zmocapowne przez mocap.pl Swoich ruchów udzieliła tancerka Maria Udod, a jej choreografem był Michał Adam Góral Reszta postaci była animowana ręcznie. Nad Bound pracowałem półtora roku z czego ponad rok zajęło tworzenie wersji podstawowej, a niecałe pół na dopracowaniu wersji pod VR https://www.playstation.com/en-us/games/bound-ps4/ http://play.st/Bound http://bound.playstation.com © 2016 Sony Interactive Entertainment America LLC. Bound is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC. Edytowane 21 Lipiec 2017 przez Brudzu
NuttyART Napisano 23 Lipiec 2017 Napisano 23 Lipiec 2017 Kurde, takie fajne rzeczy a nikt się słowem nie odezwie. Projekt wygląda bardzo interesująco, w gierke nie grałem, ale patrząc na tego reel'a to musiała być super sprawa pracować przy czymś takim. Jedno pytanie z ciekawości. Jak po takim okresie patrzysz na pracę z mo-capem? Złapała Cie rutyna od clean up'u czy miałeś na tyle wyzwań, że praca cały czas była czymś interesującym. Tęsknisz za ręczna animacją?
odnetniN Napisano 24 Lipiec 2017 Napisano 24 Lipiec 2017 Mega artystyczne, kawał dobrej roboty i bardzo mi sie podoba az zainteresuje sie gra :) PS:Kto Wam muzyke robil jesli mozna wiedziec? Pozdrawiam
Brudzu Napisano 25 Lipiec 2017 Autor Napisano 25 Lipiec 2017 (edytowane) Rutyna zawsze może złapać, nawet animując ręcznie. Jednak ja zazwyczaj słucham jakiegoś audiobooka czy wykładów, więc raczej się nie nudzę. Jeśli chodzi o sam mocap, to w tym wypadku było znacznie ciekawiej, bo nagrany był taniec nowoczesny, więc ruchy były ciekawe i ekspresyjne. W dodatku szokiem było odkrycie jaki zakres ruchu ma baletnica/tancerka w przeciwieństwie do zwykłej osoby. W Bound też animowałem ręcznie, bo w grze jest jeszcze pare innych postaci. Głownie sprowadzało się to do cutscenek, ale także niektórych ruchów księżniczki, gdyż mieliśmy jedynie dwie sesje mocapowe. Więc jeżeli czegoś mi zabrakło, musiałem sam dorobić animacje. Muzykę skomponował Heinali - A cały soundtrack do Bound'a jest dostępny na Spotyfi: Szczerze mówiąc to motyw tańca powstał właśnie dzięki Heinali. Na początku księżniczka nie była tancerką i poruszała się standardowo, zbyt growo. Nie pasowała do artystycznego świata który się budował. Dlatego wszyscy w Plastic mieli za zadanie by wymyślić czego jeszcze w grach nie było i co może lepiej pasować. I właśnie wtedy natknęliśmy się na video Heinali na YT, co całkowicie zmieniło kształt gry i głównej bohaterki. Edytowane 25 Lipiec 2017 przez Brudzu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się