Skocz do zawartości

Bound Mocap Showreel - Bartosz Brudz


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W końcu miałem chwile by sklecić reela z pracy jaką zrobiłem do Bound na PS4

 

Prawie wszystkie animacje na księżniczce zostały zmocapowne przez mocap.pl

Swoich ruchów udzieliła tancerka Maria Udod, a jej choreografem był Michał Adam Góral

Reszta postaci była animowana ręcznie.

Nad Bound pracowałem półtora roku z czego ponad rok zajęło tworzenie wersji podstawowej, a niecałe pół na dopracowaniu wersji pod VR

 

 

https://www.playstation.com/en-us/games/bound-ps4/

 

http://play.st/Bound

 

http://bound.playstation.com

 

 

 

© 2016 Sony Interactive Entertainment America LLC. Bound is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC.

Edytowane przez Brudzu
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurde, takie fajne rzeczy a nikt się słowem nie odezwie. Projekt wygląda bardzo interesująco, w gierke nie grałem, ale patrząc na tego reel'a to musiała być super sprawa pracować przy czymś takim.

Jedno pytanie z ciekawości.

Jak po takim okresie patrzysz na pracę z mo-capem? Złapała Cie rutyna od clean up'u czy miałeś na tyle wyzwań, że praca cały czas była czymś interesującym. Tęsknisz za ręczna animacją?

Napisano (edytowane)

Rutyna zawsze może złapać, nawet animując ręcznie. Jednak ja zazwyczaj słucham jakiegoś audiobooka czy wykładów, więc raczej się nie nudzę. Jeśli chodzi o sam mocap, to w tym wypadku było znacznie ciekawiej, bo nagrany był taniec nowoczesny, więc ruchy były ciekawe i ekspresyjne. W dodatku szokiem było odkrycie jaki zakres ruchu ma baletnica/tancerka w przeciwieństwie do zwykłej osoby.

W Bound też animowałem ręcznie, bo w grze jest jeszcze pare innych postaci. Głownie sprowadzało się to do cutscenek, ale także niektórych ruchów księżniczki, gdyż mieliśmy jedynie dwie sesje mocapowe. Więc jeżeli czegoś mi zabrakło, musiałem sam dorobić animacje.

 

Muzykę skomponował Heinali -

 

A cały soundtrack do Bound'a jest dostępny na Spotyfi:

 

Szczerze mówiąc to motyw tańca powstał właśnie dzięki Heinali. Na początku księżniczka nie była tancerką i poruszała się standardowo, zbyt growo. Nie pasowała do artystycznego świata który się budował. Dlatego wszyscy w Plastic mieli za zadanie by wymyślić czego jeszcze w grach nie było i co może lepiej pasować. I właśnie wtedy natknęliśmy się na video Heinali na YT, co całkowicie zmieniło kształt gry i głównej bohaterki.

 

Edytowane przez Brudzu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności