Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Praca grafika 3D - jak szybko powinienem umieć tworzyć?

Featured Replies

Napisano

Hejka, mam takie pytanie: jaka jest wymagana prędkość produkowania 3D w firmach?

Przykładowe modele to: smoki, ludzie, zwierzaki.

W portfolio mogę pokazać ładne prace, ale boję się, bo po 8 godz dziennie, to jedna game-ready pół miesiąca mi zajmuje.

Chciałbym wiedzieć, czy muszę zmienić taktykę pracy, aby była szybsza.

Za wszelkie odpowiedzi z góry serdecznie dziękuje.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Nie wiem jakie postacie masz na mysli, ale takie AAA to srednio zajmuja 4-6 tygodni ;o

 

 

Z drugiej strony na yt są ludzie, którzy rzeźbią bardzo szybko, niektórzy potrafią zrobić coś ładnego w godzinę (co prawda, zwykle sama głowa, lub cartoon'owy styl). Widziałem filmik, w którym autor zrobił potworka od 0, do gotowego na animacje w 1,5 godz. Stąd moje zmartwienia. Jeśli jest tak jak mówisz to super.

 

Mam na myśli model do gry komputerowej np. jednego realistycznego człowieka w zbroi: HP, Polypaint, Retopo, Unwrap, Bake, Riging, Blendshapes. Czyli jeśli zatrudnię się w jakiejś firmie, to standardowo miałbym mieć na to 4-6 tygodni?

Napisano

Dalej nie wiem o jakiej jakosci mowisz. Postacie AAA wygladaja tak https://www.artstation.com/artist/mblaszczak takze zazwyczaj 4-6tygodni, zalezy od firmy, gry itd.

 

Teraz na Artstation jest challange, to jest post kolesia, ktory pomoga ludzia robic postacie:

 

"week 1: concept, collect reference, begin blockout

 

week 2-4: highres sculpt

 

week 5: retop, UV, bake

 

week 6-7: texture

 

week 8: rig, pose, render"

Napisano
  • Autor

OK, wielkie dzięki za odpowiedź i tą rozpiskę. Te prace które pokazałeś to chyba są z tej najwyższej totalnie ligi, ale czy takie np. również zaliczają się do tego kryterium czasowego: https://www.artstation.com/artwork/1VbLG ? Bo jak widać, jest to znacznie niższy poziom detalu, ale typ postaci taki sam. O taką jakość mniej-więcej mi właśnie chodzi.

Napisano

No i mniej detalu, tym mniej czasu trzeba spedzac nad kazda postacia :)) Takie cos ludzie robia w 2-3tygodnie.

 

Nie przejmuj sie czasem, zanim zaczniesz robic postacie na poziomie takim aby firma sie Toba zainteresowala to juz narobisz ich tyle, ze szybko bedzie szlo. Skupiaj sie na jakosci i tyle.

Napisano

nom, tak jak napisał Jack, skupiaj sie na jakosci. Jak ktos szuka dobrych rzeczy, to wie ze zajmuja znaczniej wiecej.

Napisano

Mam taka małą refleksje na boku: samo to, że zadałeś tak dobre pytanie, daje ci plusa w oczach rynku pracy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.