Avatar Napisano 3 Wrzesień 2017 Napisano 3 Wrzesień 2017 Witam! Dostałem model z photoscana, zrobiłem sobie retopologie i uv, i jest teraz możliwość by przenieść teksture z tego zeskanowanego obiektu na mój nowy, pomimo że ich uv się trochę różni. Jak to wygląda w 3ds i maya. Zbrush wiem że ma takie fajne narzędzie projection, i można nawet texture na polypaint przenieść dla nowego obiektu ale zależy mi na 3ds i maya. Pozdrawiam
ozogonkiem Napisano 5 Wrzesień 2017 Napisano 5 Wrzesień 2017 W 3ds Maxie nayzwa sie to Render to texture: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-76F1E8AE-9E8F-40A7-A948-471D17E09DA9-htm.html (tutaj też użyjesz narzędzia Projection)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się