sabaru Napisano 22 Wrzesień 2017 Napisano 22 Wrzesień 2017 Mam taki łuk jak na obrazku po niżej. Co trzeba zrobić żeby te pionowe linie na barierce były na równo z tymi poziomymi. Próbowałem bawić się tymi modyfikatorami do ustawiania tekstur, ale za nic nie umiem tego ustawić poprawnie.
t0m3k Napisano 22 Wrzesień 2017 Napisano 22 Wrzesień 2017 Jesli Twoj obiekt to linia z modyfikatorem Sweep to zaznacz opcje Gen. Mapping Coords. a nastepnie dodaj modyfikator UVW XForm i uzyj go do zageszczenia/rozciagniecia textury.
sabaru Napisano 27 Wrzesień 2017 Autor Napisano 27 Wrzesień 2017 Właśnie już przekonwertowałem modele do "editable poly". Da się to jakoś w takim razie poprawić bez tego?
sabaru Napisano 6 Listopad 2017 Autor Napisano 6 Listopad 2017 Powracając do tematu. Wymodelowałem sobie prostą trasę wyścigową i na zakrętach te takie białe i szare pola nie są równe przez co tekstura jest w jednym miejscu raz szersza, a w innym miejscu węższa. Jak jest w linii prostej to jest poprawnie nałożona. Czy może ktoś wie jak takie coś naprawić? Wygląda tak http://s10.ifotos.pl/img/tekstura1_qxphwnw.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się