Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki łuk jak na obrazku po niżej. Co trzeba zrobić żeby te pionowe linie na barierce były na równo z tymi poziomymi. Próbowałem bawić się tymi modyfikatorami do ustawiania tekstur, ale za nic nie umiem tego ustawić poprawnie.

 

3dsamxjpg_qrpqexh.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli Twoj obiekt to linia z modyfikatorem Sweep to zaznacz opcje Gen. Mapping Coords. a nastepnie dodaj modyfikator UVW XForm i uzyj go do zageszczenia/rozciagniecia textury.

Napisano
  • Autor

Właśnie już przekonwertowałem modele do "editable poly". Da się to jakoś w takim razie poprawić bez tego?

Napisano
  • Autor

Powracając do tematu. Wymodelowałem sobie prostą trasę wyścigową i na zakrętach te takie białe i szare pola nie są równe przez co tekstura jest w jednym miejscu raz szersza, a w innym miejscu węższa. Jak jest w linii prostej to jest poprawnie nałożona. Czy może ktoś wie jak takie coś naprawić?

 

Wygląda tak

http://s10.ifotos.pl/img/tekstura1_qxphwnw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności