Napisano 22 Wrzesień 20177 l Mam taki łuk jak na obrazku po niżej. Co trzeba zrobić żeby te pionowe linie na barierce były na równo z tymi poziomymi. Próbowałem bawić się tymi modyfikatorami do ustawiania tekstur, ale za nic nie umiem tego ustawić poprawnie.
Napisano 22 Wrzesień 20177 l Jesli Twoj obiekt to linia z modyfikatorem Sweep to zaznacz opcje Gen. Mapping Coords. a nastepnie dodaj modyfikator UVW XForm i uzyj go do zageszczenia/rozciagniecia textury.
Napisano 27 Wrzesień 20177 l Autor Właśnie już przekonwertowałem modele do "editable poly". Da się to jakoś w takim razie poprawić bez tego?
Napisano 6 Listopad 20177 l Autor Powracając do tematu. Wymodelowałem sobie prostą trasę wyścigową i na zakrętach te takie białe i szare pola nie są równe przez co tekstura jest w jednym miejscu raz szersza, a w innym miejscu węższa. Jak jest w linii prostej to jest poprawnie nałożona. Czy może ktoś wie jak takie coś naprawić? Wygląda tak http://s10.ifotos.pl/img/tekstura1_qxphwnw.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto