Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Uczę się ostatnio wypalania normal map? i mam taki problem z xnormal, wypala mi źle przy ustawieniu average, z cage i bez, susbtance painter wypala zajebiście a xnormal se nie radzi, takie sa efekty

Xnormal: brak tła prosze zignorować

ef9fa75b4ae1.png

substance: poprawny efekt

8d243493ff27.png

 

Scena to zwykły sześcian, oraz ten sam sześcian z dodanym turbosmooth żeby złagodzić krawędzie

to co xnormal zwraca wyglada tragicznie na modelu. na xnormal działa tylko dobrze harden edge + odpowiednie cage

jakieś porady

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej. Zdaje mi się, że ten temat był przerabiany na forum wielokrotnie i nikt ze starych wyjadaczy (ja nim nie jestem) już nie ma ochoty odpowiedzieć na Twoje pytanie. Dobrze jak byś się bardziej wysilił i poszukał w internetach więcej info. Podam parę linków które powinny pomóc w rozwiązaniu problemu. Normal mapy są trudnym tematem do ogranięcia ale na pewno dasz sobie z tym radę. PS bardzo ważne jest gdzie przeglądasz normal mapy tzn. silnikach graficznych czy viewportcie programu 3D. Pozdrawiam

http://polycount.com/discussion/146667/a-practical-guide-on-normal-mapping-for-games

 

https://www.youtube.com/results?search_query=xnormal+tutorial+

 

 

Napisano

przerobiłem już wiele tutorial próbowałem wypalać w rożnych programach, tylko xnormal przy average zwraca takie coś co wygląda potem tragicznie jak se wrzucę do susbtance paintera, więc nie wiem już co jest nie tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności