kris210 Napisano 12 Listopad 2017 Napisano 12 Listopad 2017 Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by tektura skalowała się automatycznie do obiektu. Innym ludziom normalnie się skaluje a mi jako miliard mały kwadratów mimo że jest bardzo duża . Pozdrawiam, dziękuje z góry http://imgur.com/a/3x92Z
stormwind Napisano 13 Listopad 2017 Napisano 13 Listopad 2017 Tekstury skalują się automatycznie do podstawowych (primitves) obiektów gdy te nie mają zdefiniowanego mapowania. W twoim przypadku wydaje mi sie że masz maxa w wersji design gdzie domyślnie tekstury ustawiane sa w trybie real world map scale i mapowanie jest stałe http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F możesz wyłączyć to w opcjach max Tematy odnośnie mapowania, które musisz zgłębić http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-78327298-4741-470C-848D-4C3618B18FCA
kris210 Napisano 3 Grudzień 2017 Autor Napisano 3 Grudzień 2017 Wersji Desing ? Mam normalny ściągnięty z oficjalnej strony, problem nadal występuje
mitic Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 jak zrobisz boxa dzieje się tak samo? skąd masz ten obiekt- nie ma on swojego mapowania? nie możesz nadać uvw map na niego?
kris210 Napisano 15 Grudzień 2017 Autor Napisano 15 Grudzień 2017 Tak jak tworze cokolwiek to tak się dzieje uvw map pomaga, ale czemu innym normalnie się z automatu skaluje nic nie muszą robić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się