Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by tektura skalowała się automatycznie do obiektu. Innym ludziom normalnie się skaluje a mi jako miliard mały kwadratów mimo że jest bardzo duża .

 

Pozdrawiam, dziękuje z góry

 

http://imgur.com/a/3x92Z

 

3x92Z

 

3x92Z

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tekstury skalują się automatycznie do podstawowych (primitves) obiektów gdy te nie mają zdefiniowanego mapowania.

 

W twoim przypadku wydaje mi sie że masz maxa w wersji design gdzie domyślnie tekstury ustawiane sa w trybie real world map scale i mapowanie jest stałe

http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F

możesz wyłączyć to w opcjach max

 

Tematy odnośnie mapowania, które musisz zgłębić

http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-78327298-4741-470C-848D-4C3618B18FCA

Napisano
  • Autor

Wersji Desing ? Mam normalny ściągnięty z oficjalnej strony, problem nadal występuje

Napisano

jak zrobisz boxa dzieje się tak samo?

skąd masz ten obiekt- nie ma on swojego mapowania?

nie możesz nadać uvw map na niego?

Napisano
  • Autor

Tak jak tworze cokolwiek to tak się dzieje

 

uvw map pomaga, ale czemu innym normalnie się z automatu skaluje nic nie muszą robić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności