Napisano 12 Listopad 20177 l Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by tektura skalowała się automatycznie do obiektu. Innym ludziom normalnie się skaluje a mi jako miliard mały kwadratów mimo że jest bardzo duża . Pozdrawiam, dziękuje z góry http://imgur.com/a/3x92Z
Napisano 13 Listopad 20177 l Tekstury skalują się automatycznie do podstawowych (primitves) obiektów gdy te nie mają zdefiniowanego mapowania. W twoim przypadku wydaje mi sie że masz maxa w wersji design gdzie domyślnie tekstury ustawiane sa w trybie real world map scale i mapowanie jest stałe http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F możesz wyłączyć to w opcjach max Tematy odnośnie mapowania, które musisz zgłębić http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-78327298-4741-470C-848D-4C3618B18FCA
Napisano 3 Grudzień 20177 l Autor Wersji Desing ? Mam normalny ściągnięty z oficjalnej strony, problem nadal występuje
Napisano 5 Grudzień 20177 l jak zrobisz boxa dzieje się tak samo? skąd masz ten obiekt- nie ma on swojego mapowania? nie możesz nadać uvw map na niego?
Napisano 15 Grudzień 20177 l Autor Tak jak tworze cokolwiek to tak się dzieje uvw map pomaga, ale czemu innym normalnie się z automatu skaluje nic nie muszą robić ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto