Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

jak on to zrobil? nie chodzi mi o modele, bo te sa najprawdopodobniej wyciagniete z gier, ale o animacje. Ze jest tak duzo plynnych spoko wygladajacych ruchow, w dodatku wiele z nich akrobatycznych. Z pomoca mocapu? Nie wydaje mi sie, bo by musial byc jakims karateka (to akurat jest prawdopodobne) ze studiem do mocapu, ale raczej ziomek tworzacy dla zajawki filmiki by go nie mial, ale moze sie myle? Czy moze normalnie keyowal wszystko po kolei samemu w kompie? Ale na taka animacje skladaja sie setki ruchow, a on takich filmikow stworzyl wiele i podejrzewam ze w miare szybko, a wydaje mi sie ze keyowanie po kolei nie jest taka szybka metoda bo mi np stworzenie kilku ruchow zajmuje czasem caly dzien, wiec jak on to zrobil, ktos ma jakis pomysl? pzdr

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

po przeszukaniu internetu znalazlem info w wywiadzie, ze animacje postaci robil w programie poser i ze jak pracowal nad serialem RWBY to jeden odc ok 15 minutowy jak sie sprezyl potrafil zrobic w tydzien w dwie osoby (mowa o samej animacji postaci). Nawet jesli uznac te animacje za slabe, to jednak zrobic 15 min ruchow w animacji w tydzien to jest cos :o Sadzcie ze przy dobrym opanowaniu animacji postaci w 3ds maxie da sie do tego wyniku zblizyc (zachowujac taka sama jakosc animacji jak w filmiku wyzej), czy ten poser ma jakies niesamowite ulatwienia ze wszystko idzie prosciej i szybciej niz w 3ds?

Napisano

Tak, poser ma niesamowite ułatwienia. Nadal 15minut w tydzeń to imponujący wynik ale przy tej jakości z uzyciem posera i zalozeniu, ze to nie pierwszy epizod, to raczej oczekiwany rezultat.

Może lepiej skupić się na jakości niż ilości? Nauka i praktyka w timingu da Tobie znacznie więcej. Mało kto na rynku zapłaci za tak słabą animację aktualnie, bo branża jest bardzo dojrzała.

Napisano

a jakie konkretnie sa te ulatwienia? bo na tym filmiku widze ze ustawianie kosci nie rozni sie za bardzo od ustawiania kosci w innych programach

 

wiem jedynie ze poser ma predefiniowane pozy z ktorych mozna korzystac(+system do biegania i chodzenia), ale nie sadze zeby filmik z pierwszego posta byl robiony z predefiniowanych poz. Jakie konkretnie sa te benefity przyspieszajace tak znacznie tworzenie animacji?

Napisano

Suwaczki do mimiki twarzy i te pozy predefiniowane. Wszystko jest -pre- więc masz małe pole do manewru. Tzn mniejsze niż jakbyś pracował w innym programie 3d.

Napisano

troche przeklamalem, przeczytalem drugi raz ten wywiad i on zrobil w tydzien jeden z odc red vs blue, te odcinki trwaly jakies 6-7 min, tworzyly 2 osoby animacje, czyli wychodzi ponad 3 min na tydzien, i tak imponujacy wynik. Wiem ze sie nie tworzy od razu 15 min, wiem ze te animacje nie sa doskonale i daloby sie je zrobic lepiej, ale ogrom zawartych ruchow daje do myslenia. Ile by zajelo stworzenie czegos takiego w 3ds maxie np, chodzi o same ruchy https://www.youtube.com/watch?v=uAJpp2cDsyE, pewnie nieporownywalnie wiecej. NO ale musza byc jakies inne rzeczy oprocz suwakow do mimiki i poz, w tym filmiku np wgl nie ma zastosowanej mimiki i nie sadze zeby byly wykorzystane pozy

Napisano

to co jest we wklejonych przeze mnie filmikach jest robione w poserze na podstawie modeli z gier halo, final fantasy i doa. wczesniejsze odcinki red vs blue z sezonow 1-7 byly tworzone machinima, ale tez nie wiem czy bezposrednio przez poruszanie postaciami w grze czy w jakims edytorze od autorow gry, zreszta niewazne, chodzi mi o te filmiki co wkleilem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności