Napisano 27 Listopad 20177 l Jak wyexportować z 3D Maxa model do Blendera tak żeby miał Smoothing Group i potem ten sam model wyexportować z Blendera do 3D Maxa, tak zeby dalej miał prawidłowe Smooth Grupy? Jak prawidłowo ustawić export i import w 3D Maxie i Blenderze ?
Napisano 28 Listopad 20177 l Obj, fbx. Ale może to się przyda: https://heimlich1024.github.io/OD_CopyPasteExternal/
Napisano 28 Listopad 20177 l Autor https://heimlich1024.github.io/OD_CopyPasteExternal/ - sposob z linka nie exportuje smoothing group obj, fbx - no tak, tylko jakie ustawienia? tak zeby wyexportowalo smoothing group?
Napisano 28 Listopad 20177 l Export from Blender Use the same units in Blender and in Max (in my case meters) Apply rotation and scale Set all faces to Shade Smooth, mark your sharp edges, enable Auto Smooth and set it to 180° Export as FBX with the following settings: Main Scale 1 Forward: Y Forward Up: Z Up Geometries Smoothing: Edge Import in Max Activate Smoothing Groups in the Geometry tab
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto