RunBoy Napisano 27 Listopad 2017 Napisano 27 Listopad 2017 Jak wyexportować z 3D Maxa model do Blendera tak żeby miał Smoothing Group i potem ten sam model wyexportować z Blendera do 3D Maxa, tak zeby dalej miał prawidłowe Smooth Grupy? Jak prawidłowo ustawić export i import w 3D Maxie i Blenderze ?
HubertP Napisano 28 Listopad 2017 Napisano 28 Listopad 2017 Obj, fbx. Ale może to się przyda: https://heimlich1024.github.io/OD_CopyPasteExternal/
RunBoy Napisano 28 Listopad 2017 Autor Napisano 28 Listopad 2017 https://heimlich1024.github.io/OD_CopyPasteExternal/ - sposob z linka nie exportuje smoothing group obj, fbx - no tak, tylko jakie ustawienia? tak zeby wyexportowalo smoothing group?
mitic Napisano 28 Listopad 2017 Napisano 28 Listopad 2017 Export from Blender Use the same units in Blender and in Max (in my case meters) Apply rotation and scale Set all faces to Shade Smooth, mark your sharp edges, enable Auto Smooth and set it to 180° Export as FBX with the following settings: Main Scale 1 Forward: Y Forward Up: Z Up Geometries Smoothing: Edge Import in Max Activate Smoothing Groups in the Geometry tab
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się