Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam pytanie jako lamus w Gameart do masterów.

Buduję sobie pierwszą postać do gry i nasunęło mi się pewne pytanie.

Chodzi o model low poly, nad którym teraz pracuję. Czy takie rozwiązanie jest/będzie ok?

 

[ATTACH=CONFIG]104572[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104573[/ATTACH]

 

Chodzi tu o groupsmooth. Czy model dobrze będzie się prezentował w zaznaczonym przeze mnie miejscu po wrzuceniu na niego wypalonej normal mapy z HP, czy muszę przebudować model LP, żeby to wyglądało lepiej jako jedna smoothgrupa? Czy konieczne jest narzucenie jednej smoothgrupy na cały model, czy trzeba niemi popracować w tym miejscu? I Zawsze wydawało mi się, że do GameArtu narzuca się jedną smoothgrupę na cały model.

Proszę o rozwianie moich wątpliwości i pomoc, bo lama ze mnie :)

Ciastuch.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki zbyszko za podpowiedź. Z tego co przeglądam siatki modeli low poly widzę teraz, że każdy element modelowany jest oddzielnie, a u mnie paski z obrazka powyżej połączone są razem z ciałem. Czyli na ogół powinienem budować model tak, że każdy element budować oddzielnie, tak?

Napisano

Tak. Nigdy nie staraj się łączyć mesh zbroi z meshem ciała, chyba że chcesz zaoszczędzić dużo poly np. na mobile. Ogólnie zależy wszystko jak też będzie to zrobione w grze bo np. jak masz grę gdzie postać zmienia ubranie/zbroję to łatwiej jest to zrobić jak masz model ciała + oddzielny model ubrania/zbroi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności