Treq Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 Witam mam pytanie. Czy jest możliwość exportu informacji o UV? Nie mam tutaj na myśli render UVW template jako png czy inny pliczek graficzny, ale o export informacji o rozłożeniu uv na modelu. Pytam, bo zrobiłem pewien model ale skopałem uv, a teraz potrzebuje ją zmienić bez konieczności importowania nowego modelu do silnika (unity). Zauważyłem że jest jakaś opcja w zakładce ,,chanel" i ,,save..." ale po zapisaniu pliku i wczytaniu go za pomocą opcji ,,load..." w drugim modelu uv sie nie zmienia. Mam nadzieje że w miare zrozumiale napisałem ...
mitic Napisano 10 Grudzień 2017 Napisano 10 Grudzień 2017 a nie da rady tylko przeładować model w unity na ten poprawiony?
Treq Napisano 10 Grudzień 2017 Autor Napisano 10 Grudzień 2017 No właśnie tak średnio bo na obecny model juz są ponakładane colidery i juz jest oskryptowany. A zeby go podmienic to trzebaby znowu rozwalać wszystko od nowa praktycznie tylko po to aby podmienic jeden model.
Rekomendowane odpowiedzi