Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak generalnie. Renderuj sobie dodatkowe AOV - direct/indirect diffuse/specular (i inne w razie potrzeby), będziesz mógł wtedy dokładnie wyśledzić w którym miejscu tworzy się szum i tam dosamplować albo w render settingsach albo w parametrach światła.

Napisano
  • Autor
Tak generalnie. Renderuj sobie dodatkowe AOV - direct/indirect diffuse/specular (i inne w razie potrzeby), będziesz mógł wtedy dokładnie wyśledzić w którym miejscu tworzy się szum i tam dosamplować albo w render settingsach albo w parametrach światła.

 

dodałem do projektu AOV te o których napisałeś, jako że jestem świeży to zapytam, jak to dokładnie działa, gdzie mogę kontrolować ten szum, z góry dziękuje za odpowiedz! pozdro

 

 

dobra mam :) sorry to takie podstawowe rzeczy ;)

Edytowane przez Zbyszek Zbigniew

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności