wojtyl Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 (edytowane) https://www.artstation.com/artwork/AeKrX Witam,chciałbym podzielić się z wami moją nową pracką do folio,(właściwie wszystko co do tej pory zrobiłem,trafia do folio gdyż jeszcze nie pracuje w zawodzie,i nigdy nie pracowałem:) )odskocznia od anatomi ludzkiej,scena,figurka przedstawiajaca polowanie biesa na konia,nie wiem czemu,ale jest to mój ulubiony potworek z Dzikiego Gonu,powbijane strzały to pozostałości po interwencji ludzi,którzy w ten sposób wyrażają swoja niecheć dla porywania ich zwierząt przez dzikie bestie z lasu :) nie będę również ukrywał,że praca,jak i sama stylistyka renderu dość mocno inspirowana Klickowymi modelami potworków z Wieśka 3....oczywiście sam bies oparty na zacnym koncepcie Marka Madeja,aczkolwiek potraktowałem go dość luźno,nie chciałem żeby potworek wyszedł identycznie jak wyglądał w grze,licze na jakieś konstruktywne komentarze,opinie,dopiero teraz dostrzegam w tej pracy naprawde mase błędów,które z checią bym poprawił ale cóż... pozdrawiam :) https://player.vimeo.com/video/249508324 Edytowane 3 Styczeń 2018 przez wojtyl 1
michalo Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Miazga! Nie pracujesz w zawodzie, czy to znaczy, że jesteś niepełnoletni? ;) Bo skilla masz na prawdę SPOKO! Gdzie to folio można znaleźć online? Ja bym to dał na front żeby ktoś cię zatrudnił ;)
wojtyl Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Napisano 3 Styczeń 2018 dzięki!! mam 27 lat,także wiek jest ok :) z tym ,że poprostu nie czuje sie jeszcze zbyt pewnie ze studyjnym pipelinem itp.,lubie rzezbic,z tym ze nie potrafie jeszcze optymalizowac modelu,retopo,uv,texturing,baking itp etc,ta cała reszta,ucze sie tego powoli,zacząłem od mayki,zwolniłem się z dotychczasowej pracy,odłożyłem troche pieniażków i cóż nadrabiam zaległości,stawiam wszystko na jedną karte...wiem,że bez optymalizacji żadnej pracy nigdzie nie dostane jako character artist czy coś w tym stylu,bo poprostu nie mam kompletnej wiedzy i doświadczenia w tym zakresie,także póki co bezradność w tej kwestii :( folio jakieś tam się powoli buduje,sporo pracek jeszcze nie pokończonych ale jakbyś chciał rzucić okiem to zapraszam sredecznie,i dzieki za napawjace optymizmem słowa,a o froncie to nawet nie marze haha :) https://www.artstation.com/wojtachnio
michalo Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Branża druku 3d też jest prężna a tam optymalizacja, malowanie to tylko de rendera dla własnej frajdy lub portfolio można zrobić ;) Szlifuj trochę ludzkie twarze bo tam są największe braki. Renderki i wykończenie bardzo mi się podobają. Daję ci follow na artstation bo nie skojarzyłem cię z tą babką w hełmie ;) Kreatury dużo lepiej mi się u ciebie podobają. Chciałbym umieć tak wykańczać prace ;) A każdą pracę możesz wykańczać retopologią, wypalaniem map i renderem w jakimś toolbagu (dziś ost. dzień zniżki 30%) jeśli celujesz w gry.
wojtyl Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Napisano 3 Styczeń 2018 (edytowane) dziekuje :) masz racje z twarzami,dlatego też wracam do nich obecnie,jak najwiecej z referencji,za dużo z głowy robiłem i stąd te błędy :/ Edytowane 4 Styczeń 2018 przez wojtyl
michalo Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Chodzi raczej o pomoc a nie o "przerysowywanie" ze zdjęcia. Ja to jak robię losowy portret to sobie wrzucam czasem jedno zdjęcia główne z którego biorę proporcje, inne z ustami, inne z oczami, żuchwą. Coś co pokazuje ładnie plany na twarzach, różne przykłady. Rzeźby klasyczne, 3d, rysunki. Tam gdzie podobają mi się elementy lub gdy efekt ma być podobny - inspiracja i ściąga. Tutaj dla przykładu zbiór refek pod portret jaki robiłem nie dawno. Nic specjalnego ale zobrazuje to co chce ci powiedzieć ;) https://michalo.sirv.com/Images/aaaaaaaa.jpg po prawo w podglądzie portret.
wojtyl Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Napisano 3 Styczeń 2018 wiem wiem,ja też tak robie teraz,sklejam pare refek i luzno podgladam,najtrudniejsze ze poki co staram sie robić bez base meshow zadnych tylko od podstaw,ale jakoś to bedzie szło,dzieki za rady :)
michalo Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Bardzo dobrze robisz. Dobrym ćwiczeniem też jest porzucenie symetrii jak już masz proporcje. Nie spowalnia strasznie pracy a daje jednak trochę życia. Rzeźb czaszkę, aż będziesz robił sobie taką bazę w parę minut - czyli oczodoły, nos, kości policzkowe i żuchwa, szczena, czoło, jajo-czaszka, bez detalu - tylko proporcje i plejny. A będzie ci dużo szybciej i proście nawet bez symetrii.
Rekomendowane odpowiedzi