Cpt Nemo Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Cześć. W trakcje modelowania takiego oto noża natrafiłem na problem jak zrobić by te gumowe wypustki na rączce były rozmieszczone równomiernie i ładnie "owijajały" się wokół rączki: Próbowałem metody maskowania i DragRecta ale efekt nie był za dobry bo na dolnych krawędziach wypustki były zniekształcone. Czy jest jakaś metoda by szybko to zrobić w Zbrushu? A jeśli nie to może w jakimś innym sofcie?
JackTheRippy Napisano 9 Styczeń 2018 Napisano 9 Styczeń 2018 Zrob seamless alphe tych wypustek i uzyj noisemakera.
Cpt Nemo Napisano 9 Styczeń 2018 Autor Napisano 9 Styczeń 2018 Dzięki, właśnie o coś takiego mi chodziło..
Cpt Nemo Napisano 10 Styczeń 2018 Autor Napisano 10 Styczeń 2018 Jeszcze jedno pytanie odnośnie Zbrusha. Żeby użyć tego noisemakera na wybranych elementach to muszę mieć zrobioną polygrupę dla rączki i małej części na górnej częsci noża tam gdzie mają być te wypustki. Polygrupe z tego co wiem można zrobić z polypaintu lub z maskowania. Obydwie te metody trzeba robić od ręki? Tzn. maskować polygony ręcznie malując zaznaczenie? Wiadomo że wtedy to zaznaczenie nie jest do końca dokładne Czy można w jakiś sposób zaznaczyć to na szybko? W rolecie polygroups jest kilka opcji wszystkie wyprobowalem i nie dało to żadnego efektu. Również w maxie spróbowałem rączce przypisać osobny materiał ale zbrush nie widzi tego tak jak np. subpainter.
Sebazx6r Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Po kolorze mogles zaznaczyc. Wogole to te panele moglesc na grupie zrobic. Dac Loop group i potem wciagnac do srodka. Potem Reszte noza podzelic na 2 -3 grupy jeszce (na pol i ta czesc co noz w nia wchodzi. Potem UV i noisemakerem dac patern kulek za pomoca teksturek. Maskujac reszte poligroup.
Rekomendowane odpowiedzi