DziobiTV Napisano 6 Luty 2018 Napisano 6 Luty 2018 Witam bardzo serdecznie, Prosił bym o pomoc w stworzeniu animacji i nadaniu temu modelowi życia. Chcę aby mógł chodzić, skakać czy też tańczyć. Obejrzałem parę poradników na ytubie ale wciąż nie jestem w stanie tego ogarnąć :( Do wymodelowania dłoni użyłem programu ZBrush po czym zmniejszyłem liczbę poligonów tak aby było ich jak najmniej. Po czym nadałem kości w Maya i przypisałem konkretne części modelu do konkretnych kości. Rotując kości model się porusza lecz kości zostają w tym samym miejscu. Jak mogę sprawić aby nie było tych dziur?
matiuss Napisano 6 Luty 2018 Napisano 6 Luty 2018 Musisz zbindować kości do mesha i pozniej przepisać do tego odpowiednią wagę (skinning)
Riko Napisano 9 Luty 2018 Napisano 9 Luty 2018 Wygląda na źle wyexportowany model, dlatego jest taki pocięty. Musi być w jednym kawałku ta łapa. A mesha nie parentujesz tak do kości, tylko tak jak pisał @matiuss dajesz Skin->Bind Skin z menu Rigging.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się