Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam bardzo serdecznie,

 

Prosił bym o pomoc w stworzeniu animacji i nadaniu temu modelowi życia. Chcę aby mógł chodzić, skakać czy też tańczyć.

Obejrzałem parę poradników na ytubie ale wciąż nie jestem w stanie tego ogarnąć :(

 

Do wymodelowania dłoni użyłem programu ZBrush po czym zmniejszyłem liczbę poligonów tak aby było ich jak najmniej.

Po czym nadałem kości w Maya i przypisałem konkretne części modelu do konkretnych kości.

Rotując kości model się porusza lecz kości zostają w tym samym miejscu.

Jak mogę sprawić aby nie było tych dziur?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz zbindować kości do mesha i pozniej przepisać do tego odpowiednią wagę (skinning)

Napisano

Wygląda na źle wyexportowany model, dlatego jest taki pocięty. Musi być w jednym kawałku ta łapa.

A mesha nie parentujesz tak do kości, tylko tak jak pisał @matiuss dajesz Skin->Bind Skin z menu Rigging.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności