Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

 

W sumie do tej pory zrobilem jedna postac w calej swojej karierze a dodatkowo ostatnio z akosem katujemy temat space hulka i postanowilem sie podszkolic w czyms innym niz instalcje techniczne a przy okazji odsapnac od technicznych klimatow.

 

To co zamierzam zrobic to klasyka klasyki: ozywiony szkielet. Poczatkowo chcialem zrobic rydwan ze szkiletami jako operatorzy plus szkilety koni ale widze ze siatka mi wychodzi ciezka wiec mozliwe ze sie ogranicze do konia z jezdzcem.

 

Dodaje to co zrobilem wczoraj jak mialem troche czasu.

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, jak na poczętek to wygląda bardzo fajnie, czekam na więcej!

Napisano

no fajnie fajnie...a ten szkielet bedzie mial jescze jakies zywe tkanki?

Napisano
  • Autor

Pablo musze zawiesc ciebie: nie bedzie zadnej zywej tkanki bede resztki zbroi siodlo itp no i jezddziec (apokalipsy z wielka flaga :) ) Calosc bedzie utrzymana w klimacie pustynia/starozytny egipt (zadnych wojennych podtekstow ;) ) Po weekendzie mam nadzieje pokazac cos wiecej...

Napisano

no spoko nie zawiodlem sie :):)...ale mam pytanko jak bedzie doczepione te siodlo skoro nie bedzie zandej skory..a o kosci to jak chcesz to zrobic?[co?]

Napisano
  • Autor

Poderzewam ze jeszcze bede sie uzeral z proporcjami ale poki co wezme sie chyba z ludzki szkielet i gdy bede mial wszystkie modele do sceny ustawie calosc.

Napisano

Fajna fajne, tylko wydaje mi sie ze zrobiles z konia 4-nogiego strusia. Nie wiem ile kon ma kregow szyjnych ale nie wydaje mi sie ze 6 i to takiej wielkosci:) Intryguje mnie jeszcze ten ogon. Nie przypominam sobie zebym widzial konia z umiesnionym ogonem [co?] Napraw proporcje i bedzie niezly model.

Napisano

!!koń chyba nie ma ogona jakotakiego tylko jakąś taką kite z włośa.

zdajesie że miednica terz wygląda inaczej.

Ja to bym z atlasu biologicznego pozrzynał trochę.

Zadurzo segmentów kończyn.

Napisano

Jakbym mial skaner to bym zapodal jakies rysunki bo mam w **** ksiazek o koniach, ale niestety brak mi skanera [lol2]

Napisano
  • Autor

W tytule watka nieprzypadkowo jest slowo warhammer. Stad biore reference i doskonale sobie zdaje sobie sprawe ze kon nie ma ogona tylko wlosie inaczej zbudowane konczyny itd. Jednak nie robie ilustracji do ksiazki z biologi tylko grafe w klimacie fantasy. Zgadzam sie ze szyja wyglada kiepsko przy tej dlugosci na razie wyrzucilem jeden krag i wyglada duzo lepiej ale jeszcze musze przetestowac jak bedzie wygladal po przeskalowaniu.

 

pzdr:)

Napisano

fajniee :)..tylko te kosci zeber wydaja mi sie za hmmm jakby to powiedziec...plastikowe i umodelowane z plasteliny....

Napisano

No.. Juz mi sie przypomina armia mojego kolegi... Powinienes wprowadzic troche chaosu do tych kosci, jakies zlamania, nadkryszenia, braki ewentaulne. Przecie te konie nie zmarly przypadkowo tylko w bitwie. Niech maja przetracone krekoslupy czy jakies zwisy starego zaschlego miesa... Choc jak dotad jest gicior. (uwazaj na Greenpeace)

Napisano

Wiecej dynamiki by było gdyby te konie ich przednia część była by wyżej...tak jak i noga np: lewa mogła by być wyżej nisz 2...wiecej dynamizmu...3m sie :D

Napisano

popatrz na ten obrazek i sam wyciagnij wnioski

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności