Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem ten wątek umieścić w dziale game-art, ponieważ wiem, że większość z was (nas) na co dzień pracuje na obj. lub fbx. Chodzi mi konkretnie o eksport do fbx. Pytań mam kilka: 1. Mam kilka obiektów, które mam rozłożone na warstwach. Zaznaczam jakiś obiekt (np. jedną warstwę), eksportuję do fbx. I jest git. Problem pojawia się gdy IMPORTUJĘ plik do Maxa. Okazuje się, że razem z meshem eksportowane są pozostałe warstwy, ale tylko ich opisy. Czyli otwierając listę z warstwami mam podstawową warstwę modelem i dodatkowo np. 25 pozostałych warstw, które są w środku puste. Obchodzę to w ten sposób, że przed eksportem usuwam wszystko co jest mi niepotrzebne, ale jest to irytujące i czasochłonne. 2. Eksportuję fbx. z materiałami, ale po w graniu nigdy nie jest załączona normal mapa pomimo tego, że wyeksportowałem mesh z "podglądem" wszystkich materiałów -Show Realistic Material in Viewport jest włączone i "wciśnięte". 3. Po wyeksportowaniu pliku do fbx. i wrzuceniu go do Unity lub Marmoset czasem model wrzuca się z materiałami, a czasem bez. Od czego to zależy? Tak jak pisałem w punkcie nr 2 materiały są zawsze załączone. 4. Dlaczego mój post jest wyświetlany bez akapitów? :) Bardzo dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano
3. Po wyeksportowaniu pliku do fbx. i wrzuceniu go do Unity lub Marmoset czasem model wrzuca się z materiałami, a czasem bez. Od czego to zależy? Tak jak pisałem w punkcie nr 2 materiały są zawsze załączone
Jeśli chodzi o Unity: zwróć uwagę na opcje importu materiałów przy imporcie modelu. Materiały mogą być szukane w projekcie, odpowiednich folderach, po nazwie materiału/nazwie tekstury. 1jpg_qnnsarh.jpg2jpg_qnnsahq.jpg Z przypisaniem odpowiednich tekstur do odpowiednich slotów może być problem, inna sprawa, że często układ tekstur (np. w Standard Shaderze masz w kanałach RGBA pojedynczej tekstury kolejno: R: Metalness G: Occlusion B: Height A: Smoothness) jest i tak różny od tego jak ustawiasz materiały w programie do 3D. Jak masz porządek w strukturze folderów i plików to nie zajmuje to dużo czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.