-
Deadfall Adventures - Artdump
Wygląda super! Gdy robiłes te modele na przykład ten http://img28.imageshack.us/img28/3070/54pw.jpg to kiedy unwrapowałeś przed sluptowaniem (exportem do zbrusha), czy najpierw robiłeś hp itd? Z góry dzięki!
-
[Modele 3d] Nowa teczka Pirata
Całkiem przyjemny modelik Pirat te ostatnie rendery w czym robiłeś?
- Marcin 'Buła' Dyjak - Teczka
-
[WIP] Pojazd 3D: Universal Carrier Mk.II
Low poly skończone ostatecznie 15 890 tris teraz czas na unwrap i high poly
-
[WIP] Pojazd 3D: Universal Carrier Mk.II
Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris.
-
[WIP] Pojazd 3D: Universal Carrier Mk.II
Dzięki. Teraz poprawiam niedociągnięcia, bo jeszcze kończę low poly i doszedłem do wniosku, że będę robił high poly w maxie. Pojazd na zbrush to jednak kipeski pomysł, chociaż w mudboxie komuś ładnie wyszło -> http://i573.photobucket.com/albums/ss174/DannyCon/Highpoly_PZ_3.jpg Nie wiem jak on to zrobił, ale wygląda dobrze.
-
Obiekty3d: Coś na wzór teczki ;]
No ładnie, i tak te textury są dobre, ale warto nad tym popracować :)
-
[WIP] Pojazd 3D: Universal Carrier Mk.II
Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :) Wirframe prawie 10 000 tris Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność. Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy. Co o tym sądzicie? BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami.
-
Raz z kanałem alpha a raz nie
Hej Mam model siana - base mesh i plany, które dodają szczegółowości. Wiec, jak otexturować model mając texture siana oraz kanał alpha w jednym tak aby na jednym elemencie modelu była przezroczystość (czyli ten plane) a na drugim (base mesh) nie? Chodzi tu o oszczędność textur 1 zamiast 2 - model do gry :)
-
Cena za freelance
Dokładnie ;)
-
Cena za freelance
Jak jest możliwość to chyba lepiej w jakimś studiu gamedev pracować? Pewna płaca, może większe dochody? Tak pytania zadaje, bo z tematu odniosłem wrażenie, że grafik to praca dla biednych, i ciężko o pieniądze.
-
Obiekt3D: Shotgun benelli m4 up01
Teraz jest miód :)
-
Jak uzyskać taki efekt?
Chodzi mi jak uzyskać taki render. Czyli jakich ustawień, światło itp Zobaczę jeszcze ten clay rendering, ale czy on może renderować mapę specular? Ponieważ można zauważyć, że ta ciężarówka ma odblaski, a sam clay jest matowy.
-
Jak uzyskać taki efekt?
Hej! Moje pytanie jest krótkie. Jak dojść do takiego efektu, znalazłem to na zagranicznym forum. Wiem jedynie, że było robione w 3ds max 2009 Może ktoś wie jak taki efekt uzyskać, ponieważ bardzo mi się spodobał.
-
Teczka modeli do gry - Centuria
Sorry za to, pokazałem promocyjne screeny zamiast danych :P Jak będę miał czas to wstawię
Grzechu 12
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta