Skocz do zawartości

Grzechu 12

Members
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    City 17

Grzechu 12's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wygląda super! Gdy robiłes te modele na przykład ten http://img28.imageshack.us/img28/3070/54pw.jpg to kiedy unwrapowałeś przed sluptowaniem (exportem do zbrusha), czy najpierw robiłeś hp itd? Z góry dzięki!
  2. Całkiem przyjemny modelik Pirat te ostatnie rendery w czym robiłeś?
  3. Graffiti jest ok, nie powinno być dodane prawie w każdym miejscu to trochę nie stosownie. Poza tym kilka dodatków by się przydało jak Levus napisał.
  4. Low poly skończone ostatecznie 15 890 tris teraz czas na unwrap i high poly
  5. Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris.
  6. Dzięki. Teraz poprawiam niedociągnięcia, bo jeszcze kończę low poly i doszedłem do wniosku, że będę robił high poly w maxie. Pojazd na zbrush to jednak kipeski pomysł, chociaż w mudboxie komuś ładnie wyszło -> http://i573.photobucket.com/albums/ss174/DannyCon/Highpoly_PZ_3.jpg Nie wiem jak on to zrobił, ale wygląda dobrze.
  7. No ładnie, i tak te textury są dobre, ale warto nad tym popracować :)
  8. Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :) Wirframe prawie 10 000 tris Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność. Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy. Co o tym sądzicie? BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami.
  9. Hej Mam model siana - base mesh i plany, które dodają szczegółowości. Wiec, jak otexturować model mając texture siana oraz kanał alpha w jednym tak aby na jednym elemencie modelu była przezroczystość (czyli ten plane) a na drugim (base mesh) nie? Chodzi tu o oszczędność textur 1 zamiast 2 - model do gry :)
  10. Grzechu 12

    Cena za freelance

    Dokładnie ;)
  11. Grzechu 12

    Cena za freelance

    Jak jest możliwość to chyba lepiej w jakimś studiu gamedev pracować? Pewna płaca, może większe dochody? Tak pytania zadaje, bo z tematu odniosłem wrażenie, że grafik to praca dla biednych, i ciężko o pieniądze.
  12. Teraz jest miód :)
  13. Chodzi mi jak uzyskać taki render. Czyli jakich ustawień, światło itp Zobaczę jeszcze ten clay rendering, ale czy on może renderować mapę specular? Ponieważ można zauważyć, że ta ciężarówka ma odblaski, a sam clay jest matowy.
  14. Hej! Moje pytanie jest krótkie. Jak dojść do takiego efektu, znalazłem to na zagranicznym forum. Wiem jedynie, że było robione w 3ds max 2009 Może ktoś wie jak taki efekt uzyskać, ponieważ bardzo mi się spodobał.
  15. Sorry za to, pokazałem promocyjne screeny zamiast danych :P Jak będę miał czas to wstawię
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności