Witam
Siatka wygląda całkiem nieźle, linie wyglądają na proste i w miarę gładkie.
Nie jestem specjalistą ale może napiszę po prostu co ja bym poprawił troszkę ;-)
Na czerwono zaznaczyłem miejsca w których myślę że mogą występować błędy po smoooth-owaniu. Ogólnie algorytmy smooth-ujące jak wiadomo "lubią" quady :-) Oczywiście czasem trójkąt lub pięciokąt też przejdzie jak się później ręcznie uporządkuje siatkę...
Ale zawsze lepiej postarać się o czworokąty by mieć gładkie i równe linie siatki po smooth-owaniu :-)
Co do linii zaznaczonej na niebiesko to osobiście zaznaczył bym ją chamfer-em po smooth-owaniu ponieważ wydaje mi się że na razie ważniejsze jest by było tam gładko i równo, a linia powinna zostać i później myślę że łatwo będzie ją zaznaczyć gdy siatka będzie już bardziej gęsta. Zwróć też uwagę na końcówki tej linii, zazwyczaj zakańczanie jej trójkątami spowoduje błędy podczas następnego smooth-owania...
No i żółtym kolorem zaznaczyłem linie które bym dodał by siatka była bardziej równomierna na całym nadwoziu i później przy robieniu szczelin przy drzwiach czy klamki nie pojawią się na drzwiach nierówności.
Co do szyb to nie wiem czy je usunąłeś czy tylko ukryłeś. Myślę że na początku warto robić szyby wraz z bryłą całego nadwozia, można je później oddzielić np. jako element jeśli potrzebujemy jakichś loops-ów więcen np. na masce niż na szybie, ale zawsze są później dobrą bazą do poprawek... :-)
Na razie to na tyle, jak coś źle doradzam to pewnie ktoś mnie poprawi... :-)
Życzę powodzenia w dalszych pracach.