Skocz do zawartości

przemek02

Members
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

przemek02's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

36

Reputacja

  1. Witam Jak narazie udało mi się otexturować front parteru, postanowiłem więc wrzucić parę renderów aby uaktualnić wątek. Wszelkie uwagi i porady mile widziane.
  2. Witam Dziękuję za komentarze. Scena ma około 1,5 mln poly. Obecnie pracuję nad teksturami kondygnacji parteru, jednak zabiera to dość dużo czasu... Zdecydowałem się na zastosowanie atlasu textur więc trzeba do większości elementów utworzyć UV-ki. Oczywiście będę się starał by model wyglądał jak najrealistyczniej, dlatego myślałem o zastosowaniu displacement map dla takich detali jak uszkodzenia itd... Gdy uda mi się dokończyć textury parteru to postaram się wrzucić trochę nowych renderów.
  3. Witam Parę tygodni temu postanowiłem zacząć projekt w którym popracuje nad modelem związanym z architekturą. Wybrałem obiekt który wydaje mi się dość interesujący i można w nim zastosować różne metody modelowania. Tym razem model wykonywany jest za pomocą programu Maya, jest więc dobrym ćwiczeniem praktycznym podczas przesiadki z 3ds max. Sam model nie jest jeszcze oczywiście skończony, pozostało jeszcze parę elementów. Planuję także wykonać część detali w Modbox-ie. Myślę także że textury łatwiej będzie wykonać w Mudboxie z wykorzystaniem Ptex. Rendering wykonany w Rendermanie. Wszelkie uwagi, komentarze i porady mile widziane. Pozdrawiam
  4. Witam Chciałbym przedstawić mój ostatni projekt. Praca wykonana głównie w celu nauki Rendermana. Wykorzystałem model auta wykonany w poprzednim projekcie. Wszelkie uwagi mile widziane. Rozdzielczość UHD: http://imgur.com/a/WI33Y#0
  5. Witam Po dość długim czasie udało mi się doprowadzić projekcik do końca. Praca niekomercyjna robiona w wolnych chwilach z dość dużymi przerwami... ale też sporo się przy niej nauczyłem ;) Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. Soft: 3ds max + Mental Ray + Fusion HDRI od hdrmaps.com Linki do ujęć w rozdzielczości UHD: http://imgur.com/a/N0TqU
  6. Witam Udało mi się ostatnio troszkę posiedzieć nad modelem i dołożyć kilka elementów. Wkrótce będzie kilka wolnych dni więc mam nadzieję że jeszcze w tym roku uda się dokończyć prace... Wszelkie uwagi i spostrzeżenia mile widziane.
  7. Witam Wrzucam mały update postępu w pracy. Powoli, ale do przodu... ;) Wszelkie uwagi mile widziane.
  8. Aha, dzięki za uwagę, sprawdzę co da się z tym zrobić ;) Robiłem grubość blach, ale może trochę za słabo to widać...
  9. Witam Postanowiłem że model jest wart dokończenia i od jakiegoś czasu powróciłem do pracy nad nim. Różnie z czasem bywa, ale zawsze coś się zrobi... Sporo jeszcze zostało do zrobienia, ale mam nadzieję że uda się go dokończyć. Poniżej kilka testowych renderów z postępu w pracy. Wszelkie uwagi mile widziane, oczywiście ;)
  10. Witam Gąsienica wygląda ekstra, niesamowity efekt... :-)
  11. Witam Wrzucam to co udało mi się zrobić. Materiały są tymczasowe, myślę że zajmę się nimi jak skończę model, a na razie są tak mniej więcej... :-) Pozdrawiam.
  12. Bardzo fajna pracka. Podoba mi się jej klimat :-) Jak możesz wrzuć w większej rozdzielczości.
  13. Witam Czasu trochę mało teraz już ale co nieco udało się zrobić :-) Cieszę się że siatki się podobają, postaram się umieszczać coś w miarę postępów. Liczę na konstruktywną krytykę.
  14. Witam Siatka wygląda całkiem nieźle, linie wyglądają na proste i w miarę gładkie. Nie jestem specjalistą ale może napiszę po prostu co ja bym poprawił troszkę ;-) Na czerwono zaznaczyłem miejsca w których myślę że mogą występować błędy po smoooth-owaniu. Ogólnie algorytmy smooth-ujące jak wiadomo "lubią" quady :-) Oczywiście czasem trójkąt lub pięciokąt też przejdzie jak się później ręcznie uporządkuje siatkę... Ale zawsze lepiej postarać się o czworokąty by mieć gładkie i równe linie siatki po smooth-owaniu :-) Co do linii zaznaczonej na niebiesko to osobiście zaznaczył bym ją chamfer-em po smooth-owaniu ponieważ wydaje mi się że na razie ważniejsze jest by było tam gładko i równo, a linia powinna zostać i później myślę że łatwo będzie ją zaznaczyć gdy siatka będzie już bardziej gęsta. Zwróć też uwagę na końcówki tej linii, zazwyczaj zakańczanie jej trójkątami spowoduje błędy podczas następnego smooth-owania... No i żółtym kolorem zaznaczyłem linie które bym dodał by siatka była bardziej równomierna na całym nadwoziu i później przy robieniu szczelin przy drzwiach czy klamki nie pojawią się na drzwiach nierówności. Co do szyb to nie wiem czy je usunąłeś czy tylko ukryłeś. Myślę że na początku warto robić szyby wraz z bryłą całego nadwozia, można je później oddzielić np. jako element jeśli potrzebujemy jakichś loops-ów więcen np. na masce niż na szybie, ale zawsze są później dobrą bazą do poprawek... :-) Na razie to na tyle, jak coś źle doradzam to pewnie ktoś mnie poprawi... :-) Życzę powodzenia w dalszych pracach.
  15. Witam Trochę udało mi się ruszyć do przodu z modelem. Pociąłem nadwozie na elementy i zrobiłem grill. Wszystkie materiały są standardowe i tymczasowe oczywiście. Wszelkie komentarze jak zawsze mile widziane :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności