mieszczuch88
Members-
Liczba zawartości
70 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
radom
mieszczuch88's Achievements
Newbie (1/14)
25
Reputacja
-
Witam, od kilku dni pracuję nad własnym demo reel, poniżej pierwszy etap prac :) maya, photoshop, zbrush i unity3d [video=youtube_share;upJ4ZFKEel0] liczę na konstruktywną krytykę, pozdro
-
dzieki za krytykę :) postaram się bardziej nad tym popracować :)
- 5 odpowiedzi
-
- 3dsmax zbrush
- low poly
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, tym razem próbuje przełożyć mój stary concept na model low poly:) narazie pracuję nad modelem high poly w zbrushu, modele będzie modelowany w częściach, ponieważ komp nie pozwala mi na swobodę :)
- 5 odpowiedzi
-
- 3dsmax zbrush
- low poly
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
dzięki, dopiero mój początek z normalkami :)
-
Witam, otóż mam stworzone uv na modelu, po exporcie do mudboxa, jak zaczynam malować to tak jakbym nie mógł malować na obiekcie na niektórych częściach, jakby widział trójkąty na których dopiero jak bardzo zwiększe brush moge malować, pomocy!!!!!!
-
heheh, nie, tak jakoś wyszło :)
-
Witam, jest to moja pierwsza praca, w której zastosowałem normal mape, i użyłem mudboxa do otexturowania. Wiem że textura jest troche za ostra, i moze za dużo noise, następna będzie lepsza bo wiem co zle zrobiłem:) Model high poly w zbrush, retopologia w 3dsmaxie(nareszcie się nauczyłem), texturowanie w mudbox. Licze na wskazanie czy ide dobrą drogą, i jakie błędy popełniam :) model ok. 1000 poligonów, chociaż mogłem jeszcze zaoszczędzić, poniewajest tam wiele błędów. image ru
-
model korytarza z gry tom clancy's the division
mieszczuch88 odpowiedział mieszczuch88 → na temat → Game Art
dzięki za odpowiedz, własnie ściągnąłem sobie udk, i mam zamiar zapoznać się znim :) -
model korytarza z gry tom clancy's the division
mieszczuch88 odpowiedział mieszczuch88 → na temat → Game Art
chodzi ci żeby nie uzywać vraya :) tylko opierać się na podstawowym silniku? uzywać omni, skylight itp? -
Witam. Jak tylko zobaczyłem screeny z tej gry, spróbowałem przenieść ujęcie do 3dsmaxa. Do końca nie jestem zadowolony :) Ale jest to moja pierwsza próba, takiego modelowania połączonego z vrayem. Całość wymodelowana w 3dsmaxie+ vray, posprodukcja w photoshopie. Mam jeszcze olbrzymie problemy z volumne light, dlatego efekt światła wychodzącego przez okno zrobiłem w photoshopie. Wiem że jest tam [pełno błędów, ale nie wiem czemu mój komp przy tym projekcie praktycznie umierał, ciągle się zacinał :( krytyka obowiazkowa :) Uploaded with ImageShack.us
-
wielkie dzięki za wyróznienie :) Dzwięk słaby, w tej kwestii nie mogłem na nikogo liczyć :( - - - Połączono posty - - - dzieki za obejrzenie :) na tym mi najbardziej zależało :)
-
Masz rację z tym taboretem:) Biurko sam wymysliłem, cała sceneria jest raczej pretekstem do przećwiczenia vraya :) A cytryna, no po prostu nie mogłem się oprzeć :) Wezmę pod uwagę wszystkie twoje uwagi, dzięki
-
Wielkie dzięki Skalpel3d, nie wiedziałem że pixel mapping i clamp output ma na to wpływ, jeszcze raz wielkie dzięki :)
-
Witam, na tym forum jestem pierwszy raz. Jest to mój początek z vrayem i wizualizacją. Bardzo liczę na wasze podpowiedzi i konstruktywną krytykę. 3dmax + vray, postprodukcja w Fusion. Od razu mam pytanie: wiecie moze dlaczego jak używam caustics, to pokazują się na różnych obiektach plamki? http://imageshack.us/photo/my-images/571/n98k.jpg/
-
wiem Aniu, ale to tak łatwo się piszę, w realu jest zupełnie inaczej, chociaz może ja nigdy nie robiłem animacji ze storyboardem, więc nie jestem przyzwyczajony, bardzo w animacjach lubię spontaniczność :)