-
demo reel - łazienka
Witam, od kilku dni pracuję nad własnym demo reel, poniżej pierwszy etap prac :) maya, photoshop, zbrush i unity3d [video=youtube_share;upJ4ZFKEel0] liczę na konstruktywną krytykę, pozdro
- model na podstawie conceptu
- model na podstawie conceptu
-
głowa lowpoly
dzięki, dopiero mój początek z normalkami :)
-
problem z malowaniem
Witam, otóż mam stworzone uv na modelu, po exporcie do mudboxa, jak zaczynam malować to tak jakbym nie mógł malować na obiekcie na niektórych częściach, jakby widział trójkąty na których dopiero jak bardzo zwiększe brush moge malować, pomocy!!!!!!
-
głowa lowpoly
heheh, nie, tak jakoś wyszło :)
-
głowa lowpoly
Witam, jest to moja pierwsza praca, w której zastosowałem normal mape, i użyłem mudboxa do otexturowania. Wiem że textura jest troche za ostra, i moze za dużo noise, następna będzie lepsza bo wiem co zle zrobiłem:) Model high poly w zbrush, retopologia w 3dsmaxie(nareszcie się nauczyłem), texturowanie w mudbox. Licze na wskazanie czy ide dobrą drogą, i jakie błędy popełniam :) model ok. 1000 poligonów, chociaż mogłem jeszcze zaoszczędzić, poniewajest tam wiele błędów. image ru
-
model korytarza z gry tom clancy's the division
dzięki za odpowiedz, własnie ściągnąłem sobie udk, i mam zamiar zapoznać się znim :)
-
model korytarza z gry tom clancy's the division
chodzi ci żeby nie uzywać vraya :) tylko opierać się na podstawowym silniku? uzywać omni, skylight itp?
-
model korytarza z gry tom clancy's the division
Witam. Jak tylko zobaczyłem screeny z tej gry, spróbowałem przenieść ujęcie do 3dsmaxa. Do końca nie jestem zadowolony :) Ale jest to moja pierwsza próba, takiego modelowania połączonego z vrayem. Całość wymodelowana w 3dsmaxie+ vray, posprodukcja w photoshopie. Mam jeszcze olbrzymie problemy z volumne light, dlatego efekt światła wychodzącego przez okno zrobiłem w photoshopie. Wiem że jest tam [pełno błędów, ale nie wiem czemu mój komp przy tym projekcie praktycznie umierał, ciągle się zacinał :( krytyka obowiazkowa :) Uploaded with ImageShack.us
-
Animacja lalkowa skończona :)
wielkie dzięki za wyróznienie :) Dzwięk słaby, w tej kwestii nie mogłem na nikogo liczyć :( - - - Połączono posty - - - dzieki za obejrzenie :) na tym mi najbardziej zależało :)
- wizualizacja - biurko
- wizualizacja - biurko
-
wizualizacja - biurko
Witam, na tym forum jestem pierwszy raz. Jest to mój początek z vrayem i wizualizacją. Bardzo liczę na wasze podpowiedzi i konstruktywną krytykę. 3dmax + vray, postprodukcja w Fusion. Od razu mam pytanie: wiecie moze dlaczego jak używam caustics, to pokazują się na różnych obiektach plamki? http://imageshack.us/photo/my-images/571/n98k.jpg/
-
Animacja lalkowa skończona :)
wiem Aniu, ale to tak łatwo się piszę, w realu jest zupełnie inaczej, chociaz może ja nigdy nie robiłem animacji ze storyboardem, więc nie jestem przyzwyczajony, bardzo w animacjach lubię spontaniczność :)
mieszczuch88
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta