Jump to content

PenGuin

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About PenGuin

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Waaaawa
  1. Studio postprodukcyjne Televisor, z siedzibą w Warszawie powiększa się! Poszukujemy utalentowanych, kreatywnych i ambitnych ludzi do pracy w reklamie oraz filmie. Gwarantujemy wielkie możliwości rozwoju, zdobycie doświadczenia przy największych polskich projektach reklamowych, solidne wynagrodzenie i niepowtarzalną atmosferę :) Poszukujemy osób zarówna na stałe, jaki i do pracy freelancerskiej. Aktualnie szukamy osób na stanowiska : - Online artist / Compositor ( senior i mid level ) Znajomośc AE lub srodowiska Nuke wymagana. - animator Maya / C4D - matte painter / texture paiter / concept art - FX TD ( Houdini, realflow, krakatoa, Fume FX ) - umiejetność skryptowania mile widziana - 3D generalist Maya / Max - Shading / Rendering artist - technik AV do kopierni ( zarządzanie danymi na macierzach, konwertowanie materialu, przygotowanie materiału do korekcji barwnej i emisji Równocześnie bardzo cenimy inicjatywę i zaangażowanie ponad aktualne umiejętności, więc jak czujesz sie na siłach, pisz do nas ! CV razem z Demo prosze słać na [email protected]
  2. Nazwa Firmy : Televisor Strona Firmowa: http://www.televisor.pl Poszukuję osoby na stanowisko : Studio Televisor poszukuje utalentowanego rzeźbiarza ( Zbrush, mudbox ), do wykonania serii modeli humanoidalnych. Praca zdalna na umowę o dzieło / faktura . Okres pracy - do końca lutego 2014. Dobra znajomość anatomii wymagana. Rzeźbiarz będzie współpracował z riggerem od systemu mięśni. Tworzył baze ekpsresji w obrębie jednej postaci. Możliwa współpraca w dłuższym okresie. Kontakt*: Zgłoszenia wraz z pracami prosze kierować na [email protected] z dopiskiem w temacie sculptor.
  3. Studio postprodukcyjne TELEVISOR (http://www.televisor.pl) zajmujące się głównie postprodukcją reklamową otwiera rekrutacje na określone stanowiska : compositor / Online compositior Osoba pracująca bezpośrednio z klientem ( agencją ), wiec na tym stanowisku wymagane jest odpowiednie tempo pracy, umiejętność adaptacji sie do sytuacji oraz szybkie rozwiązywanie problemów. Wymagania: Dobra znajomość Adobe After Effects lub Nuke. Wiedza w zakresie systemow broadcastowych, formatów emisji do stacji telewizyjnych mile widziana. Minimum 2 lata pracy w branży na podobnym stanowisku. Conceptual Artist Osoba, prócz tworzenia wszelakich konceptów postaci, bedzie zajmowła sie konceptami wizualnymi oraz domalówkami. Będzie odpowiedzialna za wstępne stylizacje oświetleniowe scen ( w Photoshopie ) do projektow realizowanych w pozniejszej fazie w 3d. Wymagania: Kreatywne myslenie, dobre oko do palstyki światła, Photoshop w małym paluszku, oraz ogarnięcie w dawnych sztukach zwanych recznym rysowaniem i malowaniem :) Generalist 3D Człowiek potrafiący wykonac wszystkie etapy projektu 3D : modelowanie, rigowanie, texturowanie, shading/rendering. Wymagania : Dobra znajomość programu MAYA, mile widziana specjalizacja w jednej z dziedzin. Minimum 2 lata doswiadczenia w branży na podobnym stanowisku. Praca na powyzsze stanowiska w pełnym wymiarze godzin. Osoby zainteresowane prosze o maile wraz z demoreelem / CV pod pawel(at)televisor.pl
  4. Studio postprodukcyjne Televisor, mieszczące sie w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko "Compositor Online". Praca w pełym wymiarze godzin. Często praca bezposrednio z klientem. Wymagania : - doswiadczenie na podobnym stanowisku - dobra znajomość środowiska broadcastowego - umiejętność pracy pod presją czasu - komunikatywność Znajomość softu : Final Cut Studio, After Effect, Nuke Oferujemy pracę w stale rozwijającej sie firmie, która stawia na inwestowanie w pracowników. Osoby zainteresowane prosze o podesłanie CV oraz demo pod [email protected] Paweł Krzeminski
  5. A po co takie archaiczne rzeczy odkopywac, to były poczatki XSI, nie ma juz tam nic aktualnego.
  6. Witam, Studio Televisor z Warszawy poszukuje concept artista do projektu w klimatach steampunk'owych. Praca od zaraz do czasu wykonania wszystkich konceptów, w zależności od umiejetnosci także mate paintingu. Przewidywany czas pracy 2-3 tygodnie. Wynagrodzenie - umowa o dzieło - sama kwota do ustalenia. Potrzebujemy osobę która jest w stanie poświecić większą cześć najbliższych 3 tygodni. Praca zdalna jak najbardziej możliwa. Wszystkich chetnych prosze o kontakt pod [email protected]
  7. Studio Televisor z siedzibą w Warszawie zajmujące sie projektami na rynku reklamowym do TV i kina poszukuje osoby na stanowisko Compositor/Online artist Forma zatrudnienia*: stała umowa o dzieło, praca na miejscu w siedzibie ( Warszawa, Sadyba ) Obowiązki*: Wszystkie prace zwiazane z kompozycją obrazka od jego poczęcia ( digitalizacja ) po wypuszecznie materialu ze studia. Wymagania: Praca na nastepujących softach : - Final Cut Pro - Nuke - Digital Fusion - After effects Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i sumiennej, dyspozycyjnej, dobrze radzącą sobie pod presją czasu i lubiącą prace z klientem. Nader wszystko cenimy sobie prace grupową także współpraca z działem 3d bedzie bardzo bliska zatem ogolna wiedza w dziedzinach srodowiska 3d sa duzym atutem. Znajomość highendowego srodowiska 2d mile widziana. Możliwe kierunki rozwoju: W zależności od kwalifikacji i predyspozycji ze stanowiska general compositor można się specjalizowac w strone techniczna - tracking 3d, integracja srodowiska 2d/3d, praca na planie zdjeciowym, analiza zapotrzebowania w zależnosci od uzytej kamery (RED/35MM/PHANTOM/SonyF23) czyli ogolnie zająć sie kompozycja techniczna lub pojść bardziej w stronę koncepcji wizualnych i rozwiązań artystycznych całych spotów. Także możliwości jest wiele - wszystko zależy od zaangażowania i kwalifikacji kandydata. Kontakt*: kandatów prosze o maila pod pawel[at]televisor.pl z dopiskiem w temacie JOB:COMPOSITING
  8. Koledzy maja troche racji, jednak musisz pamietac ze sama praca nie jest wielkim problemem. Problemem jest to czy podołasz zadaniu w okreslonym czasie trzymajac wymagana jakosc. I musisz pamietac ze juz w branzy 3d kokosów nie ma - jest to jeden z wielu zawodów ktore zarbiaja troche wiecej niz srednia krajowa. A ty jako poczatkujacy bedziesz pewnie zarabiaj jeszcze mniej. Jezeli to ci nie przeszkadza to prace powinienes znalezc bez problemu.
  9. PenGuin

    Zalany korytarz

    z tym ze to jest raczej dzial animacja a nie symylacja - duzo to tam nie animowales.
  10. dzizas co ty robisz z ta kamera ?
  11. hmmm jaki jest sens w globalnych osiach ? Os obrotu kazde elementu jest w stawie wyzej itd. Sa wyjatki jak przy stopie gdzie przesuwasz os obrotu ale nadal to nie dziala na zasadzie globalnej.
  12. Swietnie, mozesz mi podac swoj email/skype aby sobie swobodnie porozmawiac.

  13. Hey, e tam kontrowersyjne. Rob jak chcesz, tak czy siak bedzie dobrze. Te 2 pierwsze foty to sa porzezone nadkola - bo to sa wersje przerabiane protouring albo drag - i przy stockowych nadkolach wiecej niz 285mm opony nie wcisniesz. Taka mala dygresja.
  14. freaki - jak mozna nie lubic Disneya. Disney rzadzi - reszta jest 100 lat za murzynami. Mam wszystkie filmy zrobione przez to studio ( dokladnie 45 pełnometrażowych ) i zwlaszcza stare produkcje sa skarbnica wiedzy o animacji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy