Skocz do zawartości

Wirnik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wirnik odpowiedział VAstudio → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Na teksturze opacity włącz Filtering na None.
  2. Wirnik odpowiedział magistrii → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    https://stackoverflow.com/questions/61104468/what-is-the-use-of-padding-in-render-to-texture-dialog-and-also-what-kind
  3. Wirnik odpowiedział Wirnik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    #Winoo1 Jeśli masz podobną sytuację lub jakieś problemy z jak w tytule to zaprasza na prv. Ja opisze to na forum w odpowiednim czasie.
  4. Wirnik dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Cześć. Po wielu latach posiadania licencji opłacania subskrypcji postanowiłem przesiąść się na inne oprogramowanie i zakończyć współpracę z firmą wymienioną w tytule. Pół roku po tym fakcie wyżej wymieniona firma zwróciła się do mnie z roszczeniami. Poszukuję osób, które mają podobny problem. Ja chętnie opiszę cała sprawę na forum ku przestrodze tych, którzy jeszcze takiego problemu nie mają jak rozwiążę problem. Jedyne co mogę w tej chwili napisać jeśli kończycie współprace z tą firmą to od razu wysyłajcie pismo o usunięcie wszelkich waszych danych osobowych z ich rejestru.
  5. Witam serdecznie. Poszukujemy osoby biegłej w programie Revit, która byłaby zainteresowana przeprowadzeniem kursu w naszej firmie dla nowych pracowników. Dni godziny i forma wynagrodzenia do ustalenia. Spotkania w naszym biurze w centrum Warszawy. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt [email protected]
  6. Wirnik odpowiedział Wirnik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Może to głupie pytanie. Dziękuję Ci #Destroyer, Postaram się o rozmowę z gościem ale ma totalny problem z kupieniem dodatkowej licencji w obecnych czasach. Alternatywy dla Max Vray?
  7. Wirnik dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Hej. Proszę o sprostowanie jeśli się mylę. Czy multiscatter jest pluginem rosyjskim?
  8. Czyli zostajesz przy obecnej wersji maxa i inwestujesz dalej w inny soft. jak wielu z nas zostanie przy 2016 to może pluginy też będą dłużej wspierane dla tej wersji.
  9. Cześć, Od wielu lat mam 3d maxa i co roku kupuję subskrypcje. Instaluję co trzecią wersję bo nie lubię zmian:) Niekupienie subskrypcji w tym roku oznacza pożegnanie się z "własną odnawialną" licencją maxa na zawsze... pozostaje wtedy ta ostatnia 2016 która może służyć przez następne parę lat bez opłat, a gdy będzie potrzeba to zawsze można wynająć na jakiś czas nowszego maxa.. Adobe CS6 mam i jakoś nie musze jeszcze przesiadać się na nie moje tylko wypożyczone CC. J mocno zastanawiam się co zrobić.. Jakie jest wasze podejście, co zamierzacie zrobić? pytam głownie tych którzy tak jak ja mają własne wersje i co roku kupują subskrypcje.
  10. Wirnik odpowiedział Wirnik → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dzięki Kris_R, No właśnie walczę z tematem CAT Muscles i mam nadzieję że dam radę chociaż na razie nie natrafiłem na dobry tutorial
  11. Wirnik odpowiedział Wirnik → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dzięki ale nie chodzi mi o dynamikę mięśni tylko skórę , dla przykładu kocia tylna łapa przy stopie skóra jest przypięta do mięśnia ale już na kolanie skóra jest luźna, staw kolanowy pływa w tej skórze.
  12. Poszukuję tutoriali sposobów i podpowiedzi jak zrobic skórę taką jak na zwierzetach futerkowych czyli luźna gdzie kości i mięśnie przemieszczają się w skórze nie zawsze ciągnąc ją za sobą. Poszukuję raczej w miarę prostych sposobów które nie wymagaja budowania calego ukladu miesniowego . Rozwiązania dla 3d max. Dzięki za podpowiedzi.
  13. Jak przerobić tak działającą nogę jak jest w Cat parent Allosaur na tak działającą jak jest w Panther. w pierwszym przypadku końcówka (lancucha IK) wypada miedzy piszczelą a stopą w drugim przypadku pomiędzy kością stopy a palcami. Czy to można gdzieś jakoś zmienić ? i jak?
  14. dzięki za naprowadzenie na rozwiązanie
  15. Ostatnio parę razy miałem taki problem że potrzebowałem wyeksportować kamerę do dxf która ma zapisana animację ale kamera ta ma być kamerą bez targetu czyli ma mieć zapisane informację o położeniu i obrocie. Wyjściowo kamera ma target a sama jest przyczepiona do dummy. po wyeksportowaniu do dxf i zaimportowaniu do maxa taka kamera działa prawidłowo ale w innych programach nie koniecznie. Jak wiec przygotować taką kamerę, która jest odpięta od wszystkiego ale je ruch jest zachowany?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności