Dokładnie jest to "Fortalicjum szlacheckie przebudowane w pałac" :) Korzystam tylko z tych zdjęć, które są na stronie http://zamki.res.pl/srebrzyszcze.htm . Dziś wrzucę kolejne updaty.
Witam! Zacząłem robić Zamek Srebryszcze - http://zamki.res.pl/srebrzyszcze.htm - nie jest to idealne odwzorowanie tego obiektu, gdyż dokonałem kilka małych modyfikacji. Na razie mam zrobiony model budynku bez dodatków (kominy, rynny, itd.). Mam zamiar zrobić całą scenkę. Wrzucam zrzuty z viewportów i czekam na komentarze i "konstruktywną" krytykę :) Pozdrawiam!
Pracę robię w 3ds Max 2010.
To co mnie razi to brak szczegółów w otoczeniu. Robot zrobiony jest dość szczegółowo, a reszta (tj. ściany, taśmociąg, podłoga, etc.) są bez żadnych szczegółów. Bardzo to razi w oczy. Zwykłe boxy po prostu. Ale pracuj pracuj chętnie zobaczę co wyjdzie :)
Robot i jego materiały jest ok. Ale podłoga, deski drewniane i ogólnie reszta ma bardzo cienkie tekstury. Popraw ta rurę leżącą na ziemi bo część niej wchodzi w ziemie tak dziwnie. Światło jest bardzo dziwne. Za jasne jak dla mnie. Trzeba to zmienić. Pozdrawiam i będę zaglądał. Powodzenia :)
Ale chodzi mi o to, że na płycie z tutorialem są sceny .max po kązdym rozdziale tutoriala i modele w tych scenach wyglądają identycznie jak te pokazane u góry.
Siemaneczko,
ziomuś nie chcę Cie oczerniać czy coś, ale mam ten tutorial w domu i twoja praca sądzę że jest identyczna (szczególnie jak się patrzy na obrazek z ms dwa posty wyżej). Nawet podobne błędy i charakterystyczne rzeczy są takie sam. Jeśli tak nie jest to przepraszam za swoją uwagę, ale jeśli masz racje to nie dawaj czyjejś pracy i nie podpisuj się pod nią.
Pozdro
Chodzi mi o coś bardziej takiego "energetycznego" żeby to wyglądało na jakaś czysta energie, żeby to było bardziej nierówne. Coś na zasadzie ognia. Bo plane z noisem + tekstura i opacity nie będzie taki ładny. Poza tym chciałbym żeby to miało "grubość", żeby to było przestrzenne.
Mam pytanie, czy wiecie jak w 3ds max zrobić most z energii, takie pole siłowe po którym można chodzić. Myślałem o użycia particles tylko za bardzo nie wiem jak to zrobić.
Chodzi mi o coś takiego:
całkiem ładnie :) nie wiem czy tył samolotu będzie widać na renderze
ale części koło silników powinny być chyba trochę osmolone od ognia i temperatury tam. Pozdrawiam