-
SketchUp to 3ds max
Witam, Czy ktos moglby mi powiedziec jak najlepiej wyeksportowac model ze SketchUp do 3dsmaxa? Pozdrawiam!
-
Scena 3d: Wizualizacja domku
Witam, coraz fajniej! Jak robiles trawe i drzewa? Pozdrawiam!
-
Obiekt 3D: Zamek
Dokładnie jest to "Fortalicjum szlacheckie przebudowane w pałac" :) Korzystam tylko z tych zdjęć, które są na stronie http://zamki.res.pl/srebrzyszcze.htm . Dziś wrzucę kolejne updaty.
-
Obiekt 3D: Zamek
Witam! Zacząłem robić Zamek Srebryszcze - http://zamki.res.pl/srebrzyszcze.htm - nie jest to idealne odwzorowanie tego obiektu, gdyż dokonałem kilka małych modyfikacji. Na razie mam zrobiony model budynku bez dodatków (kominy, rynny, itd.). Mam zamiar zrobić całą scenkę. Wrzucam zrzuty z viewportów i czekam na komentarze i "konstruktywną" krytykę :) Pozdrawiam! Pracę robię w 3ds Max 2010.
-
Scena 3D: Arkach Warrior
Podoba mi się na razie :) Chętnie zobaczę dalsze postępy. W czym modelujesz?
-
Scena 3d
To co mnie razi to brak szczegółów w otoczeniu. Robot zrobiony jest dość szczegółowo, a reszta (tj. ściany, taśmociąg, podłoga, etc.) są bez żadnych szczegółów. Bardzo to razi w oczy. Zwykłe boxy po prostu. Ale pracuj pracuj chętnie zobaczę co wyjdzie :)
-
Scena 3d
Robot i jego materiały jest ok. Ale podłoga, deski drewniane i ogólnie reszta ma bardzo cienkie tekstury. Popraw ta rurę leżącą na ziemi bo część niej wchodzi w ziemie tak dziwnie. Światło jest bardzo dziwne. Za jasne jak dla mnie. Trzeba to zmienić. Pozdrawiam i będę zaglądał. Powodzenia :)
-
Wiatróweczka
Wow. Podoba mi się! Bardzo ładna siatka!
-
Pojazd3d: Mustang
Ale chodzi mi o to, że na płycie z tutorialem są sceny .max po kązdym rozdziale tutoriala i modele w tych scenach wyglądają identycznie jak te pokazane u góry.
-
Modele 3D:Moje modele(UP: 25.11.2009)
Witam! Bardzo ładne prace! W jakim programie modelujesz?
-
Pojazd3d: Mustang
Siemaneczko, ziomuś nie chcę Cie oczerniać czy coś, ale mam ten tutorial w domu i twoja praca sądzę że jest identyczna (szczególnie jak się patrzy na obrazek z ms dwa posty wyżej). Nawet podobne błędy i charakterystyczne rzeczy są takie sam. Jeśli tak nie jest to przepraszam za swoją uwagę, ale jeśli masz racje to nie dawaj czyjejś pracy i nie podpisuj się pod nią. Pozdro
-
[NIPW3D] "True cell phone"
sewcio odpowiedział Coolavy → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkiHehe :) ciekawe podejście do tematu :) dawaj następne updaty!
-
[NIPW3D] Zaginiona Atlantyda
sewcio odpowiedział sewcio → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkiChodzi mi o coś bardziej takiego "energetycznego" żeby to wyglądało na jakaś czysta energie, żeby to było bardziej nierówne. Coś na zasadzie ognia. Bo plane z noisem + tekstura i opacity nie będzie taki ładny. Poza tym chciałbym żeby to miało "grubość", żeby to było przestrzenne.
-
[NIPW3D] Zaginiona Atlantyda
sewcio odpowiedział sewcio → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkiMam pytanie, czy wiecie jak w 3ds max zrobić most z energii, takie pole siłowe po którym można chodzić. Myślałem o użycia particles tylko za bardzo nie wiem jak to zrobić. Chodzi mi o coś takiego:
-
[NIPW3D] German Secret Weapons
sewcio odpowiedział Vehr → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkicałkiem ładnie :) nie wiem czy tył samolotu będzie widać na renderze ale części koło silników powinny być chyba trochę osmolone od ognia i temperatury tam. Pozdrawiam
sewcio
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta