Skocz do zawartości

meariss

Members
  • Liczba zawartości

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

meariss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Fajne, przypomina mi grę Machinarium. :)
  2. Uczę się wypalania normalek i natrafiłem na TEN tutorial. Wykonałem wszystko krok po koku z tym, że nie mogę u siebie znaleźć zakładki Global SuperSampling. Może to dlatego, że renderer mam przestawiony na mental ray (bo tam jest scanline), a może to nie ma nic z tym wspólnego? Drugim moim pytaniem jest - co zrobić, żeby z normalki zniknęły czerwone plamy (i czarne)? Jeżeli chodzi o ustawienia, to wszystko ustawiałem tak, jak w tutorialu napisano - Shading zaznaczony, Reset kliknięty, Push>Amount na 0,1 i takie coś wyszło. Autor tutorialu napisał też, że jeżeli są czerwone plamy, to się odsuwa ten... Cage, czy jak to się nazywa, no więc odsunąłem i dalej to samo. Moje pytania: 1.Dlaczego nie mam zakładki Global SuperSampling? 2.W jaki sposób usunąć czerwone kropki/plamy i ten czarny kwadrat? 3.Skoro nie mam tego Global SuperSamplingu, to co mam tu przestawiać?
  3. ekhm, to ja jeszcze tak przytoczę, odnośnie tego dokładniejszego przybliżania, to zamiast klikać na lupę, można trzymać wciśnięte ctr + alt + kółko myszki i przesuwać myszkę do przodu i do tyłu. :)
  4. no i już ostatecznie - działa :) dzięki jeszcze raz. Teraz będę musiał popracować nad samym mental rayem, żeby to jakoś lepiej wyglądało, ale już nie męczę, poszukam sam. :)
  5. ja w ogóle nie mogę użyć mental raya, dopiero po zaznaczeniu 'incompatible' się pojawia, ale i tak nie działa... może ktoś wie, czemu tak mam?
  6. właśnie takiego, łopatologicznego wyjaśnienia potrzebowałem, dzięki jeszcze raz, leci rep. EDIT: oho, następny problem - wczytując wireclay krzyczy mi, że brakuje jakichś dll: EDIT2: a nie, to już coś u mnie z mentalrayem (chyba muszę reinstalkę zrobić):
  7. dzięki wielkie, rozumiem, że wrzucam to do folderu materiallibraries, ale gdzie się to potem otwiera?
  8. Widziałem na forum już kilka odpowiedzi i postępowałem w taki sam sposób, jednak zdawać by się mogło, że u mnie coś nie działa. Do rzeczy, chodzi mi o renderowanie obiektu z siatką, ale nie z użyciem Vray'a, tylko za pomocą tego standardowego sposobu. Czyli wybrać materiał Composite, następnie jako pierwszy materiał wybrać standardowy (szary, albo jakikolwiek), a jako drugi - czarny z zaznaczoną opcją wire. Tak też uczyniłem i patrzcie, co wyszło (siatka prześwituje): A chciałbym uzyskać taki efekt: a tu okienko z materiałami: W takim razie moje pytanie - co robię źle?
  9. A dziękować za konstruktywną krytykę, jak najbardziej mile widziana. :) Nie no, to było zabójcze. :D Mam nadzieję, że nie Wacom. ;o
  10. Hello folks apdejt: (żeby powiększyć, wystarczy kliknąć) Poprzednie szkice w lepszej jakości: Nieukończona praca na contest Starszy pan i jego laska:
  11. O nieee no jak widzę te prace, to ja chyba rezygnuje z tej męczarni myszką i czekam na wacoma, na którego próbuję uzbierać już od 3 lat... (sory, musiałem się pożalić ;))
  12. Pracki fajne, szczególnie Pani Bólu, sam grałem w Planescape'a i żadna z dzisiejszych gier nie dorówna nigdy starym grom od Black Isle Studios, ale to offtop. :> A tak, co do prac, to nie chciałbym wcinać się w Twój styl, ale chyba za dużo czerni w nich używasz.
  13. Genialne. Hm, długo Ci zajmują czasu tego typu 'poważniejsze' pracki? Wiem, że to nieistotne, ale tak z ciekawości pytam.
  14. A ja teraz dwójkę przechodzę. ;o Moja interpretacja targowiska: Nie zdążyłem już narysować więcej postaci. EDIT: zmniejszyłem pracę, bo za duża trochę była.
  15. meariss

    Yarosh

    Fajna ta ostatnia pracka, bardzo się wyróżnia wśród poprzednich szkiców, więcej takich (chyba że właśnie brak Ci czasu ;d). A w szkicach podobają mi się najbardziej detale w poście #52. I tak, żeby być szczerym, to najmniej podoba mi się ten robot z #53 postu, jakiś taki sztywny. I to tyle. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności