-
Finished 2D: "steps to the next level"
Fajne, przypomina mi grę Machinarium. :)
-
Wypalanie normalek - Global SuperSampling
Uczę się wypalania normalek i natrafiłem na TEN tutorial. Wykonałem wszystko krok po koku z tym, że nie mogę u siebie znaleźć zakładki Global SuperSampling. Może to dlatego, że renderer mam przestawiony na mental ray (bo tam jest scanline), a może to nie ma nic z tym wspólnego? Drugim moim pytaniem jest - co zrobić, żeby z normalki zniknęły czerwone plamy (i czarne)? Jeżeli chodzi o ustawienia, to wszystko ustawiałem tak, jak w tutorialu napisano - Shading zaznaczony, Reset kliknięty, Push>Amount na 0,1 i takie coś wyszło. Autor tutorialu napisał też, że jeżeli są czerwone plamy, to się odsuwa ten... Cage, czy jak to się nazywa, no więc odsunąłem i dalej to samo. Moje pytania: 1.Dlaczego nie mam zakładki Global SuperSampling? 2.W jaki sposób usunąć czerwone kropki/plamy i ten czarny kwadrat? 3.Skoro nie mam tego Global SuperSamplingu, to co mam tu przestawiać?
- Od czego zacząć przygodę z 3D?? [[Temat zbiorczy]]
-
Renderowanie obiektu z siatką
no i już ostatecznie - działa :) dzięki jeszcze raz. Teraz będę musiał popracować nad samym mental rayem, żeby to jakoś lepiej wyglądało, ale już nie męczę, poszukam sam. :)
-
Renderowanie obiektu z siatką
ja w ogóle nie mogę użyć mental raya, dopiero po zaznaczeniu 'incompatible' się pojawia, ale i tak nie działa... może ktoś wie, czemu tak mam?
-
Renderowanie obiektu z siatką
właśnie takiego, łopatologicznego wyjaśnienia potrzebowałem, dzięki jeszcze raz, leci rep. EDIT: oho, następny problem - wczytując wireclay krzyczy mi, że brakuje jakichś dll: EDIT2: a nie, to już coś u mnie z mentalrayem (chyba muszę reinstalkę zrobić):
-
Renderowanie obiektu z siatką
dzięki wielkie, rozumiem, że wrzucam to do folderu materiallibraries, ale gdzie się to potem otwiera?
-
Renderowanie obiektu z siatką
Widziałem na forum już kilka odpowiedzi i postępowałem w taki sam sposób, jednak zdawać by się mogło, że u mnie coś nie działa. Do rzeczy, chodzi mi o renderowanie obiektu z siatką, ale nie z użyciem Vray'a, tylko za pomocą tego standardowego sposobu. Czyli wybrać materiał Composite, następnie jako pierwszy materiał wybrać standardowy (szary, albo jakikolwiek), a jako drugi - czarny z zaznaczoną opcją wire. Tak też uczyniłem i patrzcie, co wyszło (siatka prześwituje): A chciałbym uzyskać taki efekt: a tu okienko z materiałami: W takim razie moje pytanie - co robię źle?
-
Teczka 2d: meariss
A dziękować za konstruktywną krytykę, jak najbardziej mile widziana. :) Nie no, to było zabójcze. :D Mam nadzieję, że nie Wacom. ;o
-
Teczka 2d: meariss
Hello folks apdejt: (żeby powiększyć, wystarczy kliknąć) Poprzednie szkice w lepszej jakości: Nieukończona praca na contest Starszy pan i jego laska:
-
Tygodniowy Speedpainting 75: Na Targowisku
O nieee no jak widzę te prace, to ja chyba rezygnuje z tej męczarni myszką i czekam na wacoma, na którego próbuję uzbierać już od 3 lat... (sory, musiałem się pożalić ;))
-
Teczka 2D: Trg (up 23.05.10)
Pracki fajne, szczególnie Pani Bólu, sam grałem w Planescape'a i żadna z dzisiejszych gier nie dorówna nigdy starym grom od Black Isle Studios, ale to offtop. :> A tak, co do prac, to nie chciałbym wcinać się w Twój styl, ale chyba za dużo czerni w nich używasz.
-
.: Teczka 2d: ManiakS :.
Genialne. Hm, długo Ci zajmują czasu tego typu 'poważniejsze' pracki? Wiem, że to nieistotne, ale tak z ciekawości pytam.
-
Tygodniowy Speedpainting 75: Na Targowisku
A ja teraz dwójkę przechodzę. ;o Moja interpretacja targowiska: Nie zdążyłem już narysować więcej postaci. EDIT: zmniejszyłem pracę, bo za duża trochę była.
-
Yarosh
Fajna ta ostatnia pracka, bardzo się wyróżnia wśród poprzednich szkiców, więcej takich (chyba że właśnie brak Ci czasu ;d). A w szkicach podobają mi się najbardziej detale w poście #52. I tak, żeby być szczerym, to najmniej podoba mi się ten robot z #53 postu, jakiś taki sztywny. I to tyle. :)
meariss
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta