Skocz do zawartości

nemo.biker

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. nemo.biker odpowiedział vision3d → na odpowiedź w temacie → Hardware
    hej. Mam model eizo s1910 (nie mylic z nizszym, a nowszym s1911). Kupiony juz jakies 4 lata temu, za strasznie pieniadze. Dzisiaj ma przepracowane ok 20 tys godzin i nie mam sie do czego przyczepic. Nie widze zadnego zmeczenia matrycy, zbledzenia kolorow. Podswietlony jest b.rownomiernie. aha. Matryca jest S-PVA (czyli wyzsza od zwyklej PVA) Dzisiaj na allegro mozna dostac nowszy odpowiednik, s1921. Uzywka, z 3-4 tysiacami przepracowanych godzin kosztuje ok 600-700zl. Stan techniczny i wizualny w wiekszosci przypadkow bedzie idealny. Rozejrzyj sie. Z pewnoscia nie kupuj jakiegos duzego na matrycy TN.
  2. nemo.biker odpowiedział Lubus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    calkiem ladnie ci wyszedl model nalesnikow. pokazesz siateczke?
  3. nemo.biker odpowiedział graficMac → na odpowiedź w temacie → Hardware
    jeśli upierasz się przy laptopie, to spróbuj BOXX-a. Płyta główna obsługuje Procesory od pc-etów. http://www.boxxtech.com/products/goBOXX/goboxx_overview.asp jednak ja na twoim miejscu zrobił bym tak: kupił bym w miarę lapa 17" albo 18" FHD za ok 4-5k, a za reszte mocnego pc. Taki laptop do modelowania starczy spokojnie. Renderingi ewentualne puszczał zdalnie, przez jakieś HSDPA na włączym 24h/dobe pc-ecie w domu poprzez zdalny pulpit lub zwyczajnie przez V-ray spawnera czy Backburnera.
  4. nemo.biker odpowiedział ptaszek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    topologia śliczna, render ble. to jest w ogóle SSS?
  5. nemo.biker odpowiedział odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    tak, miękkie cienie i światło :P
  6. strzelam: masz myszkę logitecha i zainstalowałeś do niej drivery?
  7. nemo.biker odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    sory, nie spojrzałem na datę. Ale może komuś innemu się przyda potem przy użyciu opcji szukaj.
  8. nemo.biker odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    a po co ci te klatki? napiszę jak by co. (jeśli jednak klatki można pominąć) z wbudowanych to: PArray / PF Source / PBomb albo jeszcze ProCutter-em + reactorem fracture. no ale pewnie wiesz. :)
  9. nemo.biker odpowiedział vinc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    deski ci trochę lewitują :) I piłka raczej by fale dookoła siebie generowała. Dodaj jakieś Rippla do wody. i te fale na wodzie w ogóle jakieś drobniutkie strasznie..... Ale i tak mi się podoba.
  10. nemo.biker odpowiedział gientekwl → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ogarnij GI/FG na suficie przy oświetleniu ze swiec :)
  11. nemo.biker odpowiedział Lubus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dajesz slima i zmień ten ochydny sprocket na jakiś bardziej ażurowy z mniejszą ilością ząbków. :)
  12. Zaklepuję temat dopóki wolny, właśnie wychodzę z domu więc opis pojawi się wkrótce...
  13. nemo.biker odpowiedział nemo.biker → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    trosiek - zastanawiam się skąd wziąłeś blueprinty do sedana? szukalem po sieci i tylko do kombi dorwałem...
  14. nemo.biker odpowiedział nemo.biker → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    o, no właśnie na takie bajery liczyłem. Dzięki latos :)
  15. nemo.biker odpowiedział nemo.biker → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    wiem, że krzywo, to na razie tylko zarys. :) aktualnie potrzebuję raczej wsparcia w kwestii samej topologi statki aniżeli jej kształtu. Kształt zawsze można jakoś po dosuwać, ale kwestia unikania trójkątów w modelu to wciąż dla mnie problem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności