Skocz do zawartości

TigerHellmake

Members
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

TigerHellmake's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. TigerHellmake

    Strona do oceny

    Niezłe. Nawet szybko się wczytuje , muzyka parę razy się przycięła. Pod Mozillą logo jest jakoś ucięte. W menu jest chyba "za dużo ruchu" W portfolio przydały by się odnośniki do stron firm. Stronka wygląda jakby była o sztukach walki.
  2. Cześć. Teraz ja z pewnym małym problemem. Czy jest jakaś funkcja która wyskaluje siatkę obiektu ? Mam rozłożoną UV obiekt składa się z kilku elementów i one mają różna skalę na siatce , chciałbym aby wszystkie elementy zostały odpowiednio przeskalowane.
  3. Boxy to dobry pomysł. Zrób je jako niewidzialny element i to będzie świetne uproszczenie fizyki na renderach. Przelatują wszystkie obiekty czy tylko niektóre ? Są tam jeszcze opcje z dokładnością fizyki można wybrać przerwę na kawę :P czyli najwyższa , ale nawet super komp na tym muli.
  4. W opcjach fizyki powinno byc mute. Wybierasz pierwszą klatkę animacji i zafajkowujesz okienko przy mute , klikasz na zielona ikonkę przy mute. U góry ramki fizyki powinien pojawić sie czerwony kluczyk czyli że wszystko zostało zapisane.
  5. Przydały by się silniki manewrowe bo w kosmosie atmosfery nie ma :P
  6. Szczerze mówiąc na tym się nie znam ale jakoś dziwnie wygląda.
  7. Skąd bierzesz referencje ? Kupujesz monografie ? I znowu spawy :D Mógłbyś dokładnie opisać jak je robisz + obrazki ? Akurat by mi się przydały a robię w innym sofcie i narzędzia mogą się inaczej nazywać. Tak jakbym to zobaczył to może bym coś wykombinował. Ale nie jest to taki sposób że dopiero na renderach wychodzą ? Ja muszę to na modelu zrobić pod generacje normali.Robię luftwaffe kraftstoff Feuergefahrlich i spawy to takie małe detale.
  8. Alt i plusik na klawiaturze numerycznej ? Co to ma dać bo u mnie nic się nie dzieje. Na forum XSI poradzono mi użyć maski. Niestety nie wiem jak to zrobić , w helpie jest opisana maska ale nie napisano gdzie ta opcja jest i jak ją włączyć :/ > Z innej beczki jak się robi przezroczystość w XSI ? Wygenerowałem sobie mapkę deph na podstawie modelu HP. Teraz chcę ja podłączyć do materiału jako transparency ale do nie wygląda dobrze > to jakby była szybka z naklejoną na nią siatką.
  9. Dodaj jeszcze 3dmaxowy czajniczek :D Pokarz siatkę wężyka ?
  10. Ale co ze spawami :P Masz zrobionego jakiegoś tutka ? Jak je robisz > gęsty wężyk > randomize > smoth ?
  11. Dorzuciłem glowa ale na renderach go nie widać. Kiedy robię render obiektów które świecą > żarnik wszystko wygląda prawie idealnie. Kiedy dokładam szklaną osłonę nie mam glowa. Coś trzeba zaznaczyć w renderiungu ? Może jest włączona jakaś optymalizacja i obiekty które są zasłonięte nie mają glowa ? > Posprawdzałem poeksperymentowałem , XSI nie renderuje glowa jeśli obiekt znajduje się/jest przesłonięty przez inny obiekt choćby to była w 100% przeźroczysta szyba :/
  12. Jak coś takiego się teksturuje ? To musi być masakra.
  13. Nie taniej wymienić dziewczynę na leworęczną ?
  14. Heh jak się okazało poszło ostatnich 10 minut. Nie wiem co wcześniej wczytywał ale to była starsza wersja pewnie czy coś. Zapisuje sobie kolejne wersje projektu 1,2,3,4... Inna rzecz jak zrobić świecący się obiekt ? Taki wolframowy drucik w żarówce powinien się lekko żarzyć na czerwono tylko nie wiem jak to osiągnąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności