sprobuj tak: w material editor sprawdz czy masz zaznaczone Use real world scale, jesli nie to zanacz, sprawdz czy we wlasciwosciach twojego plane z rysunkiem tez jest zaznaczone "use real world scale" jesli nie to zaznacz:P, pozniej w material editor/ coordinates zmien wartosc tiling size na 1 przy wartosciach width i height, powinno zadzialac
witam wszystkich
czy moglby mi ktos pomoc i powiedziec jak robic drzewa i rosliny na potrzeby wizualizacji zeby byl najlepszy efekt?
szukalem duzo na ten temat, znalazlem zwykle nanoszenia na teksture, modelowania od poczatku i metode acended/ foliage
znacie jakas inna metode, a jesli nie to ktora z w/w jest najlepsza??
dzieki za komenterze, jak wczesniej pisalem dopiero zaczynam a do tego mialem strasznie malo czasu na ten domek, do nastepnego projektu juz bardziej sie przyloze i wykoszystam wszystkie cenne wskazowki
Czesc Carloss, niebo rzeczywiscie dramat:) wskazowki na temat swiatla i kadrowania, bardzo przydatne wykorzystam to w nastepnym projekcie, bo do tego juz za bardzo nie chce mi sie wracac. dzieki za pomoc, pozdrawiam
Witam wszystkich
Jest to moja pierwsza komercyjna wizualizacja, wiem, ze jest troche bledow, ale nie mialem za duzo czasu na ich poprawienie i komp prawie sie zapalil przy renderowaniu trawy:) prosze o oceny
Windows xp/64, trawe robie na high displacment map, a potem renderuje w mental rayu/ znaczy nieusilnie probuje bo non stop sie wiesza. jak klade teksture trawy na maly kawalek, to wszystko jest ok, nawet fajnie wychodzi, ale jak wrzucam na cala scene tam gdzie powinna byc to wszystko sie wiesza:((((((((((((
swietne te domki!
Moglbys napisac jak dlugo ci sie to renderowalo? ja mam podobny sprzet i mam okropny problem z renderowaniem trawy, caly czas mi sie wiesza :/
witam wszystkich
probuje tej metody od kilku dni i gdy renderuje moj projekt w malej rozdzielczosci to wszystko jest ok, ale jak zmieniam na wieksza (1280x1024) to mental mi sie zwiesza na pierwszych kwadratach renderowania i tak zostaje:( myslicie, ze mam za slabego kompa?