Skocz do zawartości

nebaba

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

nebaba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Szczuro - dzięki serdeczne. Po raz kolejny bardzo mi pomogłeś. Innym oczywiście też dziękuję. Szczególnie Mookiemu, bo dzięki niemu dowiedziałem się, że istnieją dwa sposoby rozpakowania... ech człowiek uczy się całe życie... dziękuję i pozdrawiam
  2. Dziękuję za informacje. Niestety - Mookie - co prawda miałem ustawione Angle Based, lecz przestawienie na Conformal nie poprawiło sytuacji. Próbowałem nawet poodcinać szwami wszystkie koła w obiekcie i wszystkie są jakoś tak dziwnie spłaszczone - nawet, kiedy rozpakowuję je jako osobne siatki :( Wydaje mi się, że tu nic nie da rady źle pociąć - jeśli odcinam cały 'dekielek', powinno mi to dać koło i już. Źle myślę?
  3. Witam Może ktoś mi coś poradzi. Chciałbym rozpakować siatkę uv lekko skomplikowanego walca (po lewej). Podstawą obiektu jest koło. Dlaczego w siatce po prawej otrzymuję efekt koła ściśniętego do elipsy? Da się to jakoś zmienić? Chciałbym mieć na siatce koło tam, gdzie na obiekcie jest koło, a nie kombinować przy malowaniu tekstury...
  4. Dziękuję bardzo - myślę, że to jest to, co mnie naprowadzi :)
  5. Pracuję nad modelem samolotu z I wojny światowej. Staram się połączyć cięgna sterujące sterem wysokości. Chciałbym, by poruszały się tak, jak to ma miejsce w prawdziwych samolotach. Oczywiście nie chodzi mi o podłączenie do wolantu w kabinie, tylko o symulację poruszania się. 1 - jest osią do której podłączyłem (PARENT) cięgno 3 poprzez zaczep 2 Teraz kiedy wybieram oś i próbuję ruszyć sterem wysokości wszystko obraca się wokół osi 1. Oczywiście - powinno być tak, że ster się porusza, zaczep (2) się porusza i cięgno (3) też się porusza. Tylko w jaki sposób mam zrobić, by cięgno (3) w miejscu połączenia z zaczepem (2) poruszało się normalnie, a w miejscu ukrytym gdzieś w kadłubie zostało przyklejone. Chodzi mi o efekt przypominający ruszanie się cięgien przy poruszaniu steru wysokości. Jeżeli nikt nie wie co z tym zrobić, proszę przynajmniej o jakiś link do tutoriala opisującego jak podłączyć odcinek tak, by jego początek dawał się poruszać a koniec był umocowany w stałym punkcie. Ewentualnie - będę też szczęśliwy, jeśl ktoś podpowie czego mam szukać w internecie, bo nie wiem jak to nazwać :( Dziękuję i pozdrawiam
  6. Serdecznie gratuluję! Od jakiegoś czasu śledziłem na bieżąco rozwój publikacji i muszę powiedzieć, że jestem pełen szacunku. Wszystko zostało opracowane w bardzo czytelny i logiczny sposób. Książka świetnie sprawdza się w pracy jako poradnik, ale też można ją czytać na zasadzie podręcznika do programu. Znalazłem dużo cennych informacji. Dziękuję za ten wysiłek...
  7. Witam wszystkich Pomyślałem, że mogę już coś pokazać na forum - tylko nie strzelajcie - jestem początkujący w blenderze. Na początek spróbuję zawalczyć armatą francuską Gribeauvala (sprzęt z okresu Napoleona). Właściwie modelowanie uważam za zakończone - zostały drobne poprawki i teksturowanie. Proszę nie brać pod uwagę kolorów, bo narzuciłem je na szybko tylko po to, żeby model był wyraźniejszy. Proszę o powytykanie błędów. Pozdrawiam. Czy to w ogóle jest strawne?
  8. nebaba

    Mesh tools - nie widzę

    ufff, no tak - działa Dziękuję Gallu - dzięki Tobie moja niewiedza sięga coraz dalszych światów ;) pozdrawiam
  9. Witam wszystkich Jestem początkujący w Blenderze. Mam następujący problem: Chciałem wymodelować owalny kształt z krzywych za pomocą polecenia >spinAdd/beziercurvehttp://wiki.blender.org/index.php/Manual.pl/Podstawowe_Narzedzia_Siatki (zostawiłem otwarte punkty ścieżki tak jak w przykładzie z kieliszkiem) - i chciałem wybrać opcję >spinMesh tools
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności