Skocz do zawartości

jacynt

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. jacynt odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    akcja z armatą jakby trochę z team fortress 2
  2. jacynt odpowiedział OmeN2501 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mój faworyt!! Koleś wyskakujący/wyrzucony przez okno. Świetna głębia. Wygląda jakby to było 3d. Pełna dynamika. Rewelacja. Czy ten efekt 3d uzyskałeś dzięki DOF/rozjaśnieniu ręki z pierwszego planu/ zmniejszeniu nasycenia kolorów drugiego planu? Genialnie to zbalansowałeś. Najpierw wzrok trafia na prawą rękę, później na tułów itd, a na końcu na to co dzieje się z tyłu. Zastanawiam się czy przy animacji jest coś takiego możliwe do osiągnięcia.
  3. Dzięki. UDK jest ciekawy i jest o nim dużo informacji, więc nauka idzie sprawnie. Jedyny problem, na który jak na razie nie mam rozwiązania to import tracku kamery do UDK. Czy ktoś może podpowiedzieć jak poprawnie zaimportować ruch kamery z innej aplikacji do UDK? Próbowałem przez Collada, ale osie się nie zgadzają i nic z tego nie wyszło.
  4. Jeśli zapuszczę render animacji prosto z programu 3d renderowanie będzie trwało kilka dni. Zależy mi na czasie. Czy można wykorzystać engine gry do wyrenderowania animacji? Filmiki w grach wyglądają dobrze, a renderują się w czasie rzeczywistym. Który engine jest godny uwagi?
  5. jacynt odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Zespół artystów spisał się na piątkę. W bardzo ciekawy sposób przedstawili fragment swojej kultury. Animacja przypomina mi stylem monkey island.
  6. jacynt dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Cześć, Zrobiłem camera solve na trzy rzuty i wyeksportowałem do maxa. Teraz w maxie mam 3 kamery, kazda z kolejnym etapem animacji. Jak mogę scalić te trzy kamery w jedną??
  7. dwa miecze? toć to grunwald!
  8. jacynt odpowiedział Qbikster → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Grafika na stronie afterfall jest super..do momentu kiedy koleszka sie nie rusza... Dajcie mu jakąś parę jak wydycha powiertze, bo wyglada, jakby sie dusił, a nie jakby oddychał.
  9. jacynt odpowiedział jacynt → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    takich znajomych jeszcze nie mam, dlatego zgłosiłem się z tematem na forum. Tą scene oczywiscie mozna zanimowac recznie, ale mocap wyeliminowalby wiele problemow.
  10. jacynt dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam, Do mojego amatorskiego projektu chciałbym wstawić pewną scenę w 3d. Do animacji chciałbym wykorzystać mocap. Jest to dość specyficzna animacja, i nie znalazlem odpowiednika w bibliotekach dostepnych na stronach internetowych. Ale jesli ktos dysponuje systemem mocap, i moglby nagrac scene za free uprzejmie prosze o kontakt. Pozdrawiam
  11. jacynt odpowiedział jacynt → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    dzięki, Mam kilka animacji z tym samym obiektem. W jaki sposób przypisać zrobione wczesniej uv i tekstury do wszystkich animacji?
  12. jacynt odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    jestem pod wrażeniem! Niezły klimat! są drobne niedociągnięcia, ale przy tak doskonałym wykonaniu efektów, to nie wypada mi nawet o nich pisać. Bo na jedno słowo krytyki, można wypowiedzieć tysiąć słów pochwały:)
  13. jacynt dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam, Czy mogę oteksturować obiekt już po zanimowaniu? Nie jestem najlepszy w teksturowaniu, dlatego chcę zostawić to na sam koniec. dzięki za odpowiedzi doświadczonych z tematem użytkowników. Pozdrawiam Jacynt
  14. z ciekawości, gdzie można to pobrać? Marcin, dzięki za posta.
  15. Obraz jest pro. Ale chciałem się dowiedzieć, kto dał koncept? Marcin?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności